Beantwoord

Bereikbaarheid klantenservice

  • 10 januari 2017
  • 5 reacties
  • 254 Bekeken

06 24001200 neemt wel op maar na tien cijfer tel. nr. ingetoetst te hebben valt de lijn dood....
Al een paar dagen bezig ze te bereiken, chatten ook wachttijd. KOM OP T MOBILE dit kan (moet) beter !!!!!!
icon

Beste antwoord door Kaassausje 11 januari 2017, 02:39

Hoi wvsichem, welkom op het klantenforum.

Aanvullend op het antwoord van Michel:
Je kunt eventueel ook je vraag hier op het forum stellen (of via twitter/facebook). Ook op het forum zijn een aantal medewerkers van T-Mobile actief die klanten graag verder helpen met vragen, klachten en problemen. Verder hangen hier veel medeklanten rond (waar zowel Michel als ik -ook- onder vallen) die ook graag een helpende hand, tips en tricks bieden waar nodig.

Zouden we je hier wellicht verder kunnen helpen? Dan scheelt dat in ieder geval de belkosten voor de telefonische klantenservice. 😉
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Beste wvsichem,

Welkom op het forum van T-Mobile!

Het is inderdaad heel vervelend, als je de telefonische klantenservice belt (via 06-2400 1200) en dan vervolgens de lijn dood valt.
Dit kan verschillende oorzaken hebben, wat niet direct te maken heeft met het aantal medewerkers op de klantenservice zelf.

Zo kan het bijvoorbeeld aan de zendmast liggen, waarop jij bent aangesloten.
Er kan een korte storing zijn geweest, of de mast zat even vol ten tijden dat je zelf met de klantenservice belde.
Ook kan het zijn, dat jouw toestel niet goed aangesloten stond op het netwerk (kan je niet direct zien), waardoor hij geen verbinding kon opbouwen.
Vaak helpt het dan, om je toestel even helemaal uit te zetten en na een paar minuten weer aan.
Dan zorg je ervoor, dat je simkaart weer goed op het netwerk komt te staan en eventueel wordt ge-update (want ook je simkaart krijgt af en toe een update vanuit het netwerk).

Probeer ook eens het verkorte nummer van de klantenservice : 1200

Daarnaast is het tijdstip waarop je met klantenservice belt ook van belang, vaak is het een stuk rustiger tussen 10:00 en 12:00 uur, en tussen 14:00 en 16:00 uur.
Dit geldt eveneens ook voor de chat!

Helaas, is het niet te voorkomen dat er soms een wachtrij staat tijdens de piek momenten.
Dan is een beetje geduld de beste optie.
Zelf heb ik bij Vodafone gewerkt, en daar zaten veel medewerkers achter de telefoon, maar ontstond er tijdens de piek momenten (tussen 12:00 en 14:00 uur of tussen 16:30 en 19:00 uur) of een netwerk storing toch een wachtrij.
Dit zelfde geldt ook bij T-Mobile, er zijn voldoende medewerkers achter de telefoon of chat, maar kunnen tijdens drukke momenten niet iedereen gelijk van dienst zijn.
Het is wel van belang, dat de klant die belt of chat goed geholpen wordt, want dat wil jij uiteraard ook.

Dus probeer het tijdens één van de rustige momenten!
De kans is dan groter, dat je dan sneller een medewerker aan de telefoon krijgt.
Hoi wvsichem, welkom op het klantenforum.

Aanvullend op het antwoord van Michel:
Je kunt eventueel ook je vraag hier op het forum stellen (of via twitter/facebook). Ook op het forum zijn een aantal medewerkers van T-Mobile actief die klanten graag verder helpen met vragen, klachten en problemen. Verder hangen hier veel medeklanten rond (waar zowel Michel als ik -ook- onder vallen) die ook graag een helpende hand, tips en tricks bieden waar nodig.

Zouden we je hier wellicht verder kunnen helpen? Dan scheelt dat in ieder geval de belkosten voor de telefonische klantenservice. 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hey Wvsichem,

Zo te zien denken onze Klantexperts MichelD4 en Kaassausje al goed met je mee! 🙂 Je kunt jouw vraag inderdaad hier op het forum stellen, zoals je ziet zijn er veel behulpzame forumleden die je graag helpen bij jouw vragen.

We bieden ook, naast telefoon, chat en forum, nog meer manieren om contact met ons te leggen. Zo kun je via vele kanalen contact met ons zoeken! We horen graag van je of we nog ergens bij kunnen helpen.
ik heb een slechte verbinding
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jgkannekens,

Wat jammer om te horen dat je een slechte verbinding hebt! Heb je dat alleen als je naar de klantenservice probeert te bellen of ook naar andere nummers? En op elke locatie of op één locatie? Kun je de postcode sturen? Kun je verder eens jouw simkaart in een ander toestel proberen, heb je dan ook last van dit probleem?
Mocht jouw vraag eigenlijk over iets anders gaan, stel 'm dan ook gerust. Ik help je graag!

Reageer