Al een paar dagen bezig ze te bereiken, chatten ook wachttijd. KOM OP T MOBILE dit kan (moet) beter !!!!!!
Beste antwoord door Kaassausje
Hoi wvsichem, welkom op het klantenforum.
Aanvullend op het antwoord van Michel:
Je kunt eventueel ook je vraag hier op het forum stellen (of via twitter/facebook). Ook op het forum zijn een aantal medewerkers van T-Mobile actief die klanten graag verder helpen met vragen, klachten en problemen. Verder hangen hier veel medeklanten rond (waar zowel Michel als ik -ook- onder vallen) die ook graag een helpende hand, tips en tricks bieden waar nodig.
Zouden we je hier wellicht verder kunnen helpen? Dan scheelt dat in ieder geval de belkosten voor de telefonische klantenservice.
Bekijk origineel
Aanvullend op het antwoord van Michel:
Je kunt eventueel ook je vraag hier op het forum stellen (of via twitter/facebook). Ook op het forum zijn een aantal medewerkers van T-Mobile actief die klanten graag verder helpen met vragen, klachten en problemen. Verder hangen hier veel medeklanten rond (waar zowel Michel als ik -ook- onder vallen) die ook graag een helpende hand, tips en tricks bieden waar nodig.
Zouden we je hier wellicht verder kunnen helpen? Dan scheelt dat in ieder geval de belkosten voor de telefonische klantenservice.
