Bericht potentiele aansprakelijkheid

  • 14 december 2019
  • 0 reacties
  • 417 Bekeken

Beste T-Mobile,

Gisteren een nieuw toestel en een nieuwe e-sim gekregen. De installatie van de e-sim is niet gelukt. Ik ben in de winkel geweest op de Kinkerstraat in Amsterdam, daar kon men mij niet helpen. Daarna heb ik weer 50 minuten met de klantenservice gebeld. Ook zonder resultaat. Door een actie van de medewerker in de winkel is wel mijn oude simkaart ge-deactiveert. Ik ga dus maar zo weer naar een van jullie fysieke winkels, want nu heb ik dus wel 2 telefoons maar geen toegang tot enige diensten. 

Probleem is dat mijn oude simkaart inmiddels inactief is. Met andere woorden, ik heb nu dus niks. Ik ben genoodzaakt om met het nieuwe toestel veelvuldig van huis te gaan. Mocht er onverhoopt iets met het toestel gebeuren dat stel ik jullie aansprakkelijk hiervoor.

 

Loek


0 reacties

Geen reactie

Reageer