Beantwoord

Bericht van Hans van der Plas, Director Customer Contact Center

Reputatie 2
Below please find the message I received last Friday from Hans van der Plas, Director of the Customer Contact Center at T-Mobile. I received this message after I complained 3 times that new T-Mobile customers were paying less than I am paying even though I have been a loyal T-Mobile customer for 11 years. T-Mobile would rather lose loyal customers instead of simply offering them the same calling plan and price as new customers.

HI Bas & John

Hierbij 3 klachten van dezelfde meneer uit het verleden; Bas Jansen, als hij blijft klagen, stel ik voor dat je hem belt en voorstelt te ontbinden en alles terug te draaien. Iemand die zo ontevreden blijft is vervelend voor beide partijen.

Hans van der Plas
Director Customer Contact Center
icon

Beste antwoord door Chantal01 30 juni 2014, 11:12

Hoi JohnSotomayor,

Je hebt een interne mail ontvangen waarin we je klacht bespreken en dat was niet de bedoeling. 😞 Mijn excuses daarvoor. Bedankt voor het doorgeven in ieder geval. Ik heb dit direct doorgezet naar de afdeling klachten zodat dit opgepakt kan worden. We nemen vandaag contact met je op.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 2
Hi Chantal!

De bericht van Dhr. van der Plas was totaal niet netjes.....zeker van de Directeur van de Customer Contact Center. Ik heb een aantal keer berichten naar hem en andere T-Mobile collega's verstuurd na dat ik had ontdekt dat nieuwe T-Mobile klanten voor hetzelfde abonnement met sneller internet en meer GB data bundels minder betalen. Als een trouwe klant voor de laatste 10 jaar was ik hier niet blij mee.

Na de hele discussie en de waardering dat was getoonde in de E-mail van Dhr. van der Plas, denk ik ook dat jullie kunnen beter mijn contract laten ontbinden. :-(
Reputatie 5
Hoi JohnSotomayor,

Je hebt een interne mail ontvangen waarin we je klacht bespreken en dat was niet de bedoeling. 😞 Mijn excuses daarvoor. Bedankt voor het doorgeven in ieder geval. Ik heb dit direct doorgezet naar de afdeling klachten zodat dit opgepakt kan worden. We nemen vandaag contact met je op.