Vraag

Best wel nare klantenervaring als een klant van ruim tien jaar.

Reputatie 2
Net zojuist via de chat enkele vragen gesteld waarom een iphone 5s goedkoper is bij gsmstunts met hetzelfde abonnement. Er werd al venijnig gereageerd dat ze dat doen omdat tmobile dan geen service verleent op het toestel(ja dat begrijp ik ) . 

Ik ben ruim tien jaar klant, zo niet richting de 15 jaar. Daarop zei ik dat ik door haar houding dan maar naar EN een andere provider zou gaan en gsmstunts.  Ze zeggen toch dat ze voor vaste klanten kortingen hebben bij verlengen? was dat deze behandeling?? Erop als antwoord kreeg ik een helaas!!! Zeer jammer..
ik heb haar verteld een klacht erover in te dienen, zo iemand te woord staan doe je niet... vervolgens kreeg ik een hahaha en veel succes, verbinding verbroken.

Jammer... ik wilde dus mijn abonnement voor weer 2 jaar verlengen en daarbij een sim only voor mijn dochter aanschaffen... nu weet ik dat jullie voor mij morgen weer tien nieuwe klanten hebben... maar dit is ook niet de manier toch?

4 reacties

Ik moet ook helaas aan sleuten bij je verhaal ik ben al meer als 15 jaar bij t-mobile nooit ergens om gevraagt netje betaald vraag je meerdere keren wat voor mogelijk heden er zijn om weer twee jaar te verlengen ik wacht nu nog steeds op een antwoord om presies te zijn 22 dagen maar verlengen nee echt niet meer!!!!!!
Reputatie 2
Nou het is gewoon jammer, dat je wordt afgeblaft terwijl je eigenlijk gewoon wil vragen welke extras er dan eventueel zijn voor vaste klanten. Dan wordt er doodleuk negatief beantwoord en je wordt ook nog uitgelachen, nou Nicole, je was erg behulpzaam, Tmobile heeft over enkele maanden een klant minder , twee eigenlijk want mijn oude telefoon zou een sim only ingaan.
Reputatie 5
Jammer dat deze dame zich zo onprofessioneel heeft opgesteld, rotte appels zitten helaas overal. 😞

Het is trouwens wel zo dat externe dealers als gsmstunts groter kunnen inkopen omdat ze de telefoons met abonnementen van alle providers verkopen en dus niet alleen met T-Mobile. Groter inkopen betekent dat de prijs per stuk ook omlaag kan.
Reputatie 3
@ Manon650 en @ marcdj

Wat vervelend dat jullie dit zo ervaren. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat jullie als klant weggejaagd worden. T-Mobile waardeert haar trouwens klanten juist enorm en doet jullie daarom graag een persoonlijk aanbod. Ik kan jullie terug laten bellen door een telefonische verkoopadviseur, maar jullie kunnen ook zelf bellen naar het nummer 0800 8104.

Reageer