Beantwoord

Blokkade buitenland

  • 30 december 2018
  • 1 reactie
  • 935 Bekeken

Mijn minderjarige dochter is nu niet bereikbaar omdat mevrouw Hoogendoorn van T-Mobile wel de emails lees van mij maar er totaal niets mee doet, zelfs geen reactie op mijn vragen ontvang ik. Laatste 3 maanden al aan het vechten met jullie omtrent een openstaande factuur. Ontzettend lang verhaal ieder geval maar ik had de mevrouw al 2-3 weken geleden dit voorspeld.. Maar ja als je er niks mee doet. 22 jaar klant en gewoon schijt aan ons hebben. Dit laat zeker de integriteit en richtlijnen van T-Mobile zien

IK WIL NU DAT MIJ. DOCHTER BEREIKBAAR IS

Dit is ongelofelijk buitengewoon asociaal hoe jullie met je klanten omgaan
icon

Beste antwoord door Hajar 31 december 2018, 13:34

Hi SHania,

Ik zie dat je vandaag bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Fijne jaarwisseling.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi SHania,

Ik zie dat je vandaag bent verder geholpen door mijn collega. Hopelijk is hiermee alles naar wens! Fijne jaarwisseling.

Reageer