Vraag

Blokkeren data connectie

• 9 april 2013
  • 6 reacties
  • 448 Bekeken

Graag wil ik dataverkeer (internet) volledig laten blokkeren aan de provider kant, hoe kan ik dat zsm regelen?
Het uitzetten van 3g etc op mijn gsm heeft niet het gewenste effect, de databundel wordt alsnog gebruikt op bepaalde momenten.

6 reacties

Reputatie 5
Hoi jhcengelen, dat je telefoon nog steeds data verbruikt als 3G uit staat komt omdat je ook kunt internetten via de (langzamere) 2G verbinding. De meeste smartphones hebben tegenwoordig een optie om mobiele data uit te zetten in de instellingen. 

Als je zo snel mogelijk een blokkade op mobiel internet op netwerkniveau wilt raad ik je aan om morgenvroeg om 8 uur direct te bellen met de klantenservice op 06-24001200. Heb je meer geduld wacht dan even tot een T-Mobile Moderator hier langskomt. 🙂
Reputatie 3
@jhcengelen
Uit de gegevens blijkt dat je nog niet contact hebt opgenomen met de klantenservice.
Zal ik de blokkade voor internet voor je activeren?
@https://"https://forum.t-mobile.nl/members/jhcengelen-286329/"
Uit de gegevens blijkt dat je nog niet contact hebt opgenomen met de klantenservice.
Zal ik de blokkade voor internet voor je activeren?

Datablokkade voor mijn 06 nr: Graag!
Reputatie 6
@jhcengelen

Wil je mij in een privébericht jouw telefoonnummer en geboortedatum sturen? Dan blokkeer ik dit voor je 🙂
Hallo
Ik zie laste dat in mijn facatuur een bedrag is afgestreven voor FTMSC terwijl ik daarvoor nooit accort ben gegaaan. Zou graag willen dat die dients voor mij geblokkeerd wordt.

Mvg
B.Ali
Reputatie 5
@B.A. Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend om te lezen dat je bent aangemeld voor een betaalde content dienst! Je kunt via My T-Mobile een blokkade heffen op content diensten van derde. Zou je je daarnaast via Payinfo willen afmelden voor de dienst. Tenslotte wil ik je wijzen op de mogelijkheid tot het instellen van een onderzoek naar deze partij, op deze manier kun je ook een verzoek tot restitutie van het betaalde bedrag doen.

Ik hoop dat zo alle mogelijkheden duidelijk zijn. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden! 🙂

Reageer