Beantwoord

Blokkeren van nummer via telefoon

• 30 juni 2014
  • 5 reacties
  • 876 Bekeken

Vraag over het blokkeren van een nummer (zelf op telefoon, niet door provider):
- als ik nummer blokkeer gaat bij de beller dan toch de telefoon over of wordt deze meteen doorgeschakeld naar mijn voice-mail
- sms berichten die door de geblokkeerde worden verstuurd komen deze aan?
- is er nog contact tussen mogelijk of houdt blokkeren in niet meer bellen/smssen?
icon

Beste antwoord door Tom 1 juli 2014, 14:40

@Caroltjess

Wanneer je de blokkade als volgt instelt: Oproep-instellingen → Oproep weigeren → Automatisch weigeren → Nrs voor
autom. weigeren. geldt dit alleen voor telefoongesprekken. Je kunt dan dus nog wel sms'jes ontvangen. De beller wordt doorgeschakeld naar je voicemail, je kunt dus bij een actieve voicemail wel voicemail berichten ontvangen. :)

Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd, mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Caroltjess

Welkom op het forum.

Om je vragen te beantwoorden heb ik eerst nog een aantal gegevens van je nodig. Zou je ons kunnen voorzien van de volgende informatie:

- Merk en type toestel
- Software versie
- Blokkeer je via een app of via de instellingen?
- Mocht het via een app zijn, welke app is dit dan?

We wachten je bericht af! 🙂
Het gaat om een samsung S4, nieuwste software en via instellingen. Een contactpersoon blokkeren; geen gebruik van een app.
Reputatie 5
@Caroltjess

Wanneer je de blokkade als volgt instelt: Oproep-instellingen → Oproep weigeren → Automatisch weigeren → Nrs voor
autom. weigeren. geldt dit alleen voor telefoongesprekken. Je kunt dan dus nog wel sms'jes ontvangen. De beller wordt doorgeschakeld naar je voicemail, je kunt dus bij een actieve voicemail wel voicemail berichten ontvangen. :)

Ik hoop dat ik je zo voldoende heb geïnformeerd, mocht je hier nog vragen over hebben dan weet je ons te vinden!
@Caroltjess

Danku Tom!!
Het is dus niet mogelijk om ook voor sms te blokkeren op een Samsung S4??
@Caroltjess

Danku Tom!!
Het is dus niet mogelijk om ook voor sms te blokkeren op een Samsung S4??

Zover ik weet kunnen inkomende sms'jes niet geblokkeerd worden.

Reageer