Vraag

Chat medewerkster

Ik was net aan het chatten met een medewerkster over het verlengen van mijn abbo.

Ik wilde nog even nadenken wat ik precies wilde gaan doen, en nu wil ik weer opnieuw de chat in met een medewerker, maar kan het dus nergens meer vinden. Ik weet dat het alleen in de shop is, maar krijg de vraag ook niet meer of ik wil chatten.

Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg? Of is het maar tot een bepaalde tijd en zijn ze er nu niet meer?

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 6
je kan het in het forum vragen wat je wild enz. maar het is geen chatsite maar alle forum leden hier kunnen je wel advies geven of vertellen wat ze zelf mee gemaakt hebben en je vrijblijvend advies geven dus vertel maar hoe je bel en sms en internet profiel je heb in de maand
Nee, niet hier 😉 was net met een medewerkster aan het chatten, ik weet dat dit gewoon een forum is 🙂
Ondertussen al geholpen!
Reputatie 6
waar ben je dan op geweest zodat we ook andere kunnen verwijzen er na?????
Reputatie 6
Badge +8
Is een online chat Arie, kan je met een medewerker van de klantenservice chatten.
Ik heb er nooit gebruik van gemaakt.
Reputatie 6
op zondag ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Reputatie 6
Badge +8
Lijkt me niet dat dat aktief is op zondag maar volgens de topicstarter wel.
Reputatie 6
daarom denk ik dat ze geshat heeft met die nieuwe site van tmobile op facebook maar het is nog niet bevestigd door Marja1958
Reputatie 6
Badge +8
Ook daar zijn ze niet aktief op zondag, vreemd , ben benieuwd met wie Marja heeft gechat dan.
Ik kreeg net de vraag in beeld of ik wilde chatten met een medewerker dat wilde ik toen niet.

Maar nu later wel maar kan het ook nergens terug vinden.

Marja waar heb je het weer terug gevonden?
Ik heb inderdaad op zondag een medewerkster gesproken via de chat op de t-mobile site.
Zoals ik al aangegeven had had ik daarvoor iemand gesproken op de site en niet op facebook ergens, maar goed....

Ik kreeg ineens weer een popup of ik iemand wilde spreken en hier gelijk ja op gezegd, maar weet dus nog niet hoe ik dit zelf tevoorschijn kan halen. Ik ben een aantal keer opnieuw uitgelogd en ingelogd steeds opnieuw een telefoon aangeklikt en ineens kreeg ik dus de vraag voor de chat.
Het is een hele handige service absoluut, maar moeilijk te vinden.
Reputatie 2
hoe kom ik bij de chat?
Reputatie 6
@tetouani
In dit topic vind je een uitleg hierover. Wat is je vraag precies, wellicht dat ik je vraag kan beantwoorden?