Beantwoord

Chat T-Mobile is een casino!


Je maakt de gok, wacht lang af, mensen dringen voor, je wacht wat langer en aan het einde sta je met lege handen!

Voor uitleg, lees mijn ervaring.

Simge (19:22)
Hallo, ik ben Simge. Wat kan ik voor je doen vandaag?
Ik (19:24)
Hallo Simge, ik heb een aantal vragen. Om te beginnen, hoe dringen mensen toch voor op deze chat? Het wachten is 1 ding, maar om 5 keer in positie te zakken van eerst wachtende naar tweede bijvoorbeeld - dat maakt een mens pas woedend! Mijn excuses dat ik hiermee de toon van het gesprek zet.
Simge (19:26)
Dat is vervelend om te horen, John, echter heb ik daar geen verklaring voor. Volgens onze lijst is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt en verandert de positie niet, maar het kan zijn dat dit online anders wordt weergegeven.
Simge (19:26)
Wat kan ik ondanks de situatie voor je betekenen?
Ik (19:26)
Dat klopt, ik adviseer hiermee aan de slag te gaan. Bent u ook verkoopadviseur?
Simge (19:27)
Nee, ik ga niet over verkoop.
Ik (19:28)
Ik wil graag met iemand chatten die daar wel over gaat, ik heb hier niet een keuzemenu voor gehad. Kunt u mij verbinden?
Simge (19:30)
Ik vind het heel vervelend om te moeten zeggen, maar helaas kan ik je niet doorverbinden met de verkoopchat. In principe kom je bij een verkoopmedewerker terecht als je in het verkoopscherm zit, dan komt er een pop-up in beeld, maar als daar niemand beschikbaar is kom je automatisch bij ons terecht.
Simge (19:30)
Als je wilt kan ik een terugbelafspraak voor je maken, dan word je in de loop van morgen teruggebeld. Je mag uiteraard ook zelf bellen naar de verkoopafdeling, deze is kostenloos te bereiken via 08008104.
Simge (19:30)
Zowel wij als de verkoopafdeling zijn tot 20:00 uur bereikbaar.
Ik (19:31)
Dus als ik straks weer naar de verkoopscherm ga en wil chatten, is het in principe een kwestie van geluk dat ik een verkoopmedewerker te spreken krijg?
Simge (19:32)
Daar komt het inderdaad wel op neer, want het is momenteel erg druk bij beide afdelingen.
Simge (19:34)
Heb je voor mij misschien nog andere, service gerichte vragen?
Ik (19:34)
Ik wil namelijk vragen of jullie een concurrend aanbod willen doen om mij als klant sinds 2011 te behouden? Ik krijg nooit de leuke extra's en betaal altijd de hoofdprijs. Nu wil ik mijzelf de S7 kado doen maar wat jullie aanbieden gaat niet op tegen de concurrent zoals Tele2. Ik zie dat ik voor +5,50 i.p.v. onbeperkt -> 120min en i.p.v. 4gb -> 3gb internet bij jullie kan krijgen op Studentmobiel. En jullie webshop is nog duurder!
Ik (19:36)
Het zou me een grote service zijn dat ik gewoon chatten kon met een verkoopmedewerker Simge! Ik ben een beetje geschokt dat u toegeeft dat het letterlijk een kwestie is van mazzel hebben om iemand te spreken te krijgen.
Simge (19:36)
Wat ik al aangaf, ik ga zelf helaas niet over verkoop, dus ik kan zelf geen tegenaanbod doe, hoe graag ik dat zou willen.
Ik (19:37)
Dan laten we het hierbij. Werkse nog!
Simge (19:37)
Mijn oprechte excuses voor het ongemak!
John Schreuder (19:37)
Dankuwel.



Het is toch te sneu voor worden dat die mensen bij de echte klantenservice zo maar voor aap worden gezet wanneer er te weinig echte verkoopmedewerkers zijn! Niemand wint met dit soort fratsen, T-Mobile!

Als een verkoopadviseur dit leest, zin om te chatten? Groetjes
icon

Beste antwoord door David 23 februari 2016, 13:39

Hey John,

Welkom op ons Forum! :)

Helaas werkt het in dit geval wel zo, zeker op drukke momenten! Bij de verkoopafdeling is het nu erg druk door de Samsung S7 (Edge), die jij ook wilt aanschaffen. We hebben geen verkoopadviseur op ons Forum, maar we kunnen je wel laten bellen. Als je aangeeft wanneer dit zou schikken, dan zorgen we dat je dan teruggebeld wordt. Qua aanbod en prijzen kan ik ook geen uitspraak doen, dat ligt bij de verkoopadviseur.

Als we dit voor je in kunnen plannen, dan hoor ik dat graag van je en als je liever zelf wilt bellen, dan kun je het nummer gebruik dat Simge ook al heeft gegeven (0800-8104). Voor verdere vragen kun je natuurlijk ook bij ons terecht!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey John,

Welkom op ons Forum! :)

Helaas werkt het in dit geval wel zo, zeker op drukke momenten! Bij de verkoopafdeling is het nu erg druk door de Samsung S7 (Edge), die jij ook wilt aanschaffen. We hebben geen verkoopadviseur op ons Forum, maar we kunnen je wel laten bellen. Als je aangeeft wanneer dit zou schikken, dan zorgen we dat je dan teruggebeld wordt. Qua aanbod en prijzen kan ik ook geen uitspraak doen, dat ligt bij de verkoopadviseur.

Als we dit voor je in kunnen plannen, dan hoor ik dat graag van je en als je liever zelf wilt bellen, dan kun je het nummer gebruik dat Simge ook al heeft gegeven (0800-8104). Voor verdere vragen kun je natuurlijk ook bij ons terecht!

Reageer