Beantwoord

Chatgesprek afgelopen, geen compleet antwoord

• 7 november 2016
  • 5 reacties
  • 342 Bekeken

Beste Klanten service,
via de chat wilde ik een vraag stellen zodat ik niet te veel zou storen. Na nr 24 te zijn geweest en vervolgens afwisseldnr 8 of 9 te zijn geweest gedurende 10 minuten ging het vlot. Eindelijk Janine aan de chat.
Zij heeft me geholpen tot mijn vraag of ik een versterker kan gebruiken om het ontvangstsignaal van de 4g te versterken. En toen was het stil. DOODSTIL.
Ik zou zelfs uit de chat gegooid worden als ik niet binnen 240 seconden zou reageren.
Gereageerd maar helaas geen enkel teken van leven meer van Janine. Dat is niet echt klantvriendelijk.
Je hebt geen idee wat het antwoord is op je vraag, of ze druk bezig is, of ze nog wel leeft.
Graag iets serieuzer hiermee omgaan in het vervolg.

En dan mijn vraag: Is er een mogelijkheid om een betere ontvangst te krijgen voor mijn pas ontvange Huawei router B5186s-22a? Nu staat alles in de gang inclusief bedrading. Niet handig met 4 honden die daar kunnen lopen.
icon

Beste antwoord door David 8 november 2016, 12:21

Hey EricPlexat,

Welkom op ons forum! :)

Ik ben gelijk even gaan kijken hoe het komt dat mijn collega Janine jou verder niet meer te woord heeft gestaan. Zo te zien ging er iets mis in de verbinding in de chat, tussen jou en Janine. Ze heeft het chatgesprek ook toegevoegd en hierin is goed te zien dat zij jouw berichten wel ziet, maar jij die van haar niet. Ze heeft nog meerdere malen een bericht proberen te sturen, maar deze kwamen schijnbaar niet door. Ze heeft je dus niet zomaar genegeerd gelukkig, sorry dat dit wel het idee was!

Wat betreft je vraag heb je het antwoord volgens mij ook zelf al gevonden. Je kunt voor jouw situatie jezelf aanmelden voor een buitenantenne via dit topic dat jij ook al had gevonden. DennisAmeling neemt hier van tijd tot tijd iedereen zijn verzoek op en zorgt er dan voor dat dit doorgezet wordt. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen om een afspraak in te plannen.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey EricPlexat,

Welkom op ons forum! :)

Ik ben gelijk even gaan kijken hoe het komt dat mijn collega Janine jou verder niet meer te woord heeft gestaan. Zo te zien ging er iets mis in de verbinding in de chat, tussen jou en Janine. Ze heeft het chatgesprek ook toegevoegd en hierin is goed te zien dat zij jouw berichten wel ziet, maar jij die van haar niet. Ze heeft nog meerdere malen een bericht proberen te sturen, maar deze kwamen schijnbaar niet door. Ze heeft je dus niet zomaar genegeerd gelukkig, sorry dat dit wel het idee was!

Wat betreft je vraag heb je het antwoord volgens mij ook zelf al gevonden. Je kunt voor jouw situatie jezelf aanmelden voor een buitenantenne via dit topic dat jij ook al had gevonden. DennisAmeling neemt hier van tijd tot tijd iedereen zijn verzoek op en zorgt er dan voor dat dit doorgezet wordt. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen om een afspraak in te plannen.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat natuurlijk graag van je!
Inmiddels het bericht van Janine gezien en daarin ook de communicatie van haar kant. Wil je mijn excuus aanbieden aan Janine voor de beschuldiging die niet juist was. Dit toont wel meteen mijn probleem aan dat de router met regelmaat de verbinding verliest. Dat begrijp ik niet. Samen met Janine de instellingen gecontroleerd en waar nodif aangepast. FMS etc staat goed en toch was ik ook vanmorgen weer met enige (on)reglemaat de verbinding kwijt. Dit is niet handig en ik begrijp ook niet waarom. Met het modem van de collega's (KPN) was ik nooit de verbinding kwijt. Ik kan me niet voorstellen dat hetzelfde modem van jullie dit niet kan waarborgen.
Ik wacht even af op de extra antenne misschien dat dat gaat helpen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen Eric,

Geen probleem hoor wat betreft de beschuldiging naar Janine.. ik ben blij dat David de boel heeft kunnen ophelderen (en dat ze inderdaad nog leeft ;)).

Ik zie dat DennisAmeling je ondertussen heeft aangemeld voor een buitenantenne. Het is nog even afwachten of deze inderdaad gaat helpen maar grote kans van wel! In de tussentijd kun je wellicht proberen of je de router misschien ergens anders in het huis kunt zetten. Het kan zijn dat je op een andere plek in huis een betere ontvangst hebt.
Hi Amy,
Ik weet dat het geen probleem is maar ik weet als geen ander, ik ben service en support manager, dat het niet leuk is wanneer je als servicemedewerker zo je best doet en je krijgt dan zulk naar commentaar.
Ik ben gisteren het gehele huis door gelopen met de router. Aansluiten, testen, afsluiten en verder wandelen. Daar waar het kan is de verbinding slecht. Daardoor slechte up- en download tijden.
Toen ik de router buiten de deur richting openveld hield was dat de beste optie. Alleen te kooud om mijn vrouw daar neer te zetten de komende dagen!
Ik wacht rustig af en hoop dat het beter gaat worden straks. Fijne dag!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Eric,

Dat kan natuurlijk gebeuren, jij wist natuurlijk ook niet wat er gaande was met het chatgesprek. Je excuses zijn in ieder geval aanvaard, erg netjes van je. :)

Ik begrijp dat je vrouw ondertussen met dikke jas buiten staat? 😉 Hopelijk komt de buitenantenne er gauw en heb je beter bereik (kan je vrouw ook weer naar binnen)!

Reageer