Vraag

Chatten

• 5 augustus 2011
  • 8 reacties
  • 677 Bekeken

Ik wil graag chatten met een van de t-mobile medewerkers, en ik heb dit gister gedaan. Maar ik weet niet hoe ik dit weer opnieuw doe?!

8 reacties

Reputatie 3
Ja dan moet je gaan naar abonomenten enz net of je iets wil bestellen en dan beetje rondklikken daar en dan komen ze. Maar meestal als je ze echt wil spreken dan komen ze niet zomaar en kan het opeens heel lang duren.

succes
Ja het duurt wel heel lang nu, ben al een half uur aan het wachten tot er iets komt..
Reputatie 3
Ja verder kan je er niet zomaar bij komen via een bepaalde link op de site. Ik weet alleen dat als ik hem toen ook PERSEE nodig had hij niet kwam
en als ik hem niet echt nodig had hij wel kwam. Maar de precieze werkering verder weet ik niet.
Reputatie 6
@Michelle
De LiveChat is alleen beschikbaar in de Online Shop en kan alleen gebruikt worden voor vragen over nieuwe contracten of vernieuwingen. Wanneer je het antwoord op je vraag niet kan vinden, dan zal het chatvenster automatisch in beeld komen. Dit gebeurt niet in alle gevallen. Wat is je vraag precies? Wellicht dat we je vraag hier kunnen beantwoorden.
Reputatie 2
ik heb een mail ontvangen dat mijn mobiele telefoon niet gereapeerd wordt.

dus vraag ik of kan ik nu stoppen met internet .

ik moet wachten tot feb 2012 dan kan ik nieuwe mobiele telefoon nemen.
Reputatie 5
@RudiP
Welkom op het T-Mobile Forum!

Vervelend om te horen dat je BlackBerry niet wordt gerepareerd. Je gebruikt op dit moment de Voordeelbundel Instant E-mail. Voor de Voordeelbundel Instant E-mail geldt dat de minimale duur van deze bundels is gekoppeld aan de minimale duur van de contract. Ik kan de bundel helaas niet voor je verwijderen.
het zou wel makkelijker zijn als je kon chatten.maar dat je wel gelijk iemand krijg om mee te chatten.als je iets te vragen heeft.

weet je wel waar je gelijk aan toe bent.
ik vind bij zo iets.dat ze dat wel kunnen doen je internet stop zetten.

in plaats van te wachten tot 2012.jij kan er toch niks aan doen dat je telefoon niet gerepareerd

kan worden.

Reageer