Beantwoord

Chatten met medewerker


Kan je nog chatten met een medewerker?
icon

Beste antwoord door Folkert 18 mei 2018, 14:17

Jazeker! Ga naar https://www.t-mobile.nl/service , doorloop de 4 stappen zodat T-Mobile weet waar het ongeveer over gaat en kies dan "Chat met ons".

Daarnaast kun je ook veel regelen via My T-Mobile, zodat je veel gelijk zelf kunt uitvoeren en niet hoeft te wachten!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Jazeker! Ga naar https://www.t-mobile.nl/service , doorloop de 4 stappen zodat T-Mobile weet waar het ongeveer over gaat en kies dan "Chat met ons".

Daarnaast kun je ook veel regelen via My T-Mobile, zodat je veel gelijk zelf kunt uitvoeren en niet hoeft te wachten!
Goedenmorgen,

Ondanks het feit dat ik in mijn instellingen diensten afdrachten aan derden geblokkeerd heb wordt er toch voor de tweede keer inmiddels
€ 4,99 afgeschreven.
Een tweede vraag is dat wij in dect mobile shop een google chrome cast hadden aangeschaft en deze is defect geraakt. We hadden het net een jaar en de medewerker in de shop deelde ons mede dat de garantietermijn maar 1 jaar was, klopt dit wel want volgens mij is de wettelijk verplichte garantietermijn van elektrische apparaten 2 jaar. Graag zie ik Uw reactie tegemoet.
Reputatie 6
Badge +5
Hoi @kaasbeer

Ik denk graag met je mee over de Chromecast. Balen natuurlijk dat deze niet meer werkt. We verkopen deze in de T-shop, maar het is geen T-Mobile product. Over de garantietermijn durf ik geen uitspraak te doen, in de T-shop kunnen ze jou daar het beste over adviseren!

Wat betreft de diensten van derden, daar komt een collega snel op terug. Zij is de expert op gebied daarvan!
Reputatie 7
Badge +19
Hi Kaasbeer,

Hier ben ik hoor, om even met je mee te kijken naar de kosten voor aankopen bij derde partijen! Ik zie dat deze inderdaad vanaf 14/10 door jou geblokkeerd zijn. Op de laatste factuur zijn de kosten die tot 8/10 zijn gemaakt nog met terugwerkende kracht verwerkt. Dat waren dus nog de kosten die vóór het plaatsen van de blokkade zijn gemaakt. Ik kan me echter voorstellen dat je deze kosten terug zou willen hebben als deze niet gewenst waren. Je kunt dan dit topic even checken met alle tips en tricks omtrent dit onderwerp. Je kunt daar ook het formulier vinden zodat je ongewenste kosten kunt terugvragen.

Ik hoop dat alles zo helemaal duidelijk is! 🙂
Ik heb een vraag heb mijn bewindvoerder nog ge mailt naar jullie om mijn telefoon te laten verlenge
Reputatie 7
Badge +20
Hi @gerrit van ee,

Dit moet je navragen bij jouw bewindvoerder. Hij/Zij is degene die hier verdere uitspraken over mag doen, je meer informatie mag verschaffen en jouw vragen kan oppakken. Jouw bewindvoerder krijgt ook contactgegevens vanuit ons, zodat er direct vanuit hem/haar contact met ons kan worden opgenomen. Succes!
Ik wil Videoland weer aan laten sluiten krijg ik dan een gebruikers naam en wachtwoord toegestuurd Gr Gerrit van ee
Reputatie 7
Badge +20
Hi gerrit,

Ik zie dat je onder bewind zit. Als je Videoland wilt toevoegen aan je abonnement dan moet je dat overleggen met je bewindvoerder. Als die akkoord gaat dan kun je de bundel via My T-Mobile toevoegen en dan wordt je doorgestuurd naar de inlog pagina. Je kan daar een account aanmaken. Op deze pagina kun je er meer over lezen.

Laat je even weten of je er zo uitkomt?
Hoi ik heb 12 juni 2019 en betaling gedaan en het is nog steeds niet verwerkt. Van €8,30 en ik kreeg te horen van een van je collega's dat ik jullie moest benaderen. Ik hoop dat jullie mijn kunnen helpen. Voordat het af gesloten word
Mvg Maan
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maan,

Kun je mij een privébericht sturen met je 06- nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer