Beantwoord

Compensatie voor schofterig gedrag afgelopen twee maanden

• 19 februari 2020
  • 1 reactie
  • 452 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Beste T-Mobile community,

Zie post https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/ik-wil-een-zyxel-319387#post1543304 voor een situatieschets wat er zich heeft afgespeeld sinds afgelopen december. Inmiddels na 6 monteursbezoeken waarvan er slechts 2 zin hadden, tientallen telefoontjes, onterecht gesloten cases en 2 maanden is het probleem eindelijk opgelost. Nu wilt T-Mobile mij voor een paar tientjes compenseren voor de beperkte diensten gedurende deze periode, terwijl alles en iedereen met wie ik telefonisch gesproken heb bij T-Mobile het zo erg vinden voor mij wat mij overkomen is en dat voor de omgang met mij ook absoluut een compensatie op zijn plaats is. Dit komt er alleen niet doorheen. T-Mobile medewerkers adviseren mij nu dit via klachtensites, social media maar ook hier te spelen om mijn kansen te vergroten.

Bij deze de hulpvraag in uitroeptekens, help mij hiermee en laat dit soort gedrag alsjeblieft bij mij stoppen en ook niet anderen benadelen.

icon

Beste antwoord door David 19 februari 2020, 11:40

@Gopniq 

Ik snap dat je graag een passende oplossing wilt hebben en dit onder de aandacht wilt brengen, maar het is niet de bedoeling dat je hier nieuwe topics over opent. Je kunt het gewoon bij het oorspronkelijke topic houden, daar wordt het verder opgepakt.

Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

@Gopniq 

Ik snap dat je graag een passende oplossing wilt hebben en dit onder de aandacht wilt brengen, maar het is niet de bedoeling dat je hier nieuwe topics over opent. Je kunt het gewoon bij het oorspronkelijke topic houden, daar wordt het verder opgepakt.

Dit topic gaat op slot.