Compliment voor (assistent?) filiaal manager Spijkenisse

• 26 mei 2011
  • 2 reacties
  • 414 Bekeken

Beste lezers, klanten, T-Mobile.

Ik ben langer dan 2 jaar klant bij TMobile, alles ging zijn gangetje, geen reden voor op en/of aanmerkingen.

Abbonnement verlengd naar de Iphone 4 via de telefoon en verzekerd via de winkel in spijkenisse.

De hoogte van het verzekeringsbedrag (10,99) liet mij schrikken en er werd mij netjes uitgelegd waaruit dit bedrag is opgebouwd, wat je ervoor terug krijgt. Aangezien ik heel zuinig wil zijn op mijn mooie nieuwe (witte) IPhone vond ik dit het hoge bedrag wel waard.

Nu; de Iphone laten vallen, achterkant van glas aan diggelen, schrikken! Maar gelukkig ik ben verzekerd! Dat liep even anders... Na contact met een (geirriteerde) medewerker van Proassist bleek dat er én geen leen Iphone beschikbaar was én dat ik 40,- eigen risico moest betalen. Naar mijn idee op dat moment; 2 afspraken die niet nagekomen werden! Op dit moment was ik teleurgesteld en ontevreden toen ik naar de klantenservice belde ben ik netjes te woord gestaan en ben ik verwezen naar de winkel.

Ik hou niet van zeuren en lang dradige discussies dus eigelijk wilde ik niet naar de winkel toe. Wel gedaan, resultaat:

Ik ben weer een 100% tevreden klant. De filiaal manager (waarvan ik begreep dat het de assistent filiaal manager is) heeft mijn klacht geduldig aangehoord, met proassist gesproken en mij een passende oplossing aangeboden.

Daarom wil ik het volgende met iedereen delen; dat ik niet volledig ben geinformeerd kan een menselijke fout zijn, dat is geen probleem opzich, de manier waarop klacht wordt behandeld vindt ik heel erg belangrijk. Dit is heel proffessioneel opgepakt, mijn complimenten!

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
CKempke,,,,,welkom op het forum,,,,,leuk dat je het verhaal wil delen met het forum,,,,ps,had je een hoesje er om heen of niet ik ben er ook altijd bang voor daarom heb ik een dik silicone hoesje gekocht er om heen
Reputatie 6
@CKempke
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Leuk dat je deze ervaring met ons wilt delen! Ik heb je compliment naar de T-Mobile Shop in Spijkenisse doorgestuurd.