Beantwoord

Complimenten

• 2 maart 2017
  • 4 reacties
  • 352 Bekeken

Hierbij wil ik webcaremedewerker Amdy complimenteren voor zijn geweldige hulp mbt contractovername welke eerder bij andere collega's niet vlekkeloos verliep.
En de T-mobile shop te Leeuwarden wil ik ook complimenteren met hun hulpvaardigheid, kennis en vrolijke/lollige aanwezigheid.
icon

Beste antwoord door Thalina 3 maart 2017, 12:10

Hoi Peter,

Wat leuk om te lezen! Fijn om te horen dat het uiteindelijk allemaal gelukt is. Ik ga deze complimenten zeker doorgeven 🙂 De T-Mobile Shop is gelukt, maar we hebben geen webcaremedewerker die Amdy heet... Ik zie wel dat je een keer gebeld hebt met een collega die Andy heet. Is het compliment voor hem bedoeld? Dan ga ik het doorgeven!
Bekijk origineel

4 reacties

Wat leuk, je compliment is bij ons( T-shop Leeuwarden) aangekomen! 🆒
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Peter,

Wat leuk om te lezen! Fijn om te horen dat het uiteindelijk allemaal gelukt is. Ik ga deze complimenten zeker doorgeven 🙂 De T-Mobile Shop is gelukt, maar we hebben geen webcaremedewerker die Amdy heet... Ik zie wel dat je een keer gebeld hebt met een collega die Andy heet. Is het compliment voor hem bedoeld? Dan ga ik het doorgeven!
Dat moet natuurlijk Andy zijn. ;-)
Typfoutje 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Peter,

Ah, vandaar! 🙂 Kan gebeuren. Ik heb het compliment ook doorgegeven aan Andy! Fijn weekend alvast toegewenst en mocht je nog eens ergens hulp bij nodig hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer