Beantwoord

Contact

Ik heb het echt schoon genoeg gehad met jullie service en ik wil nu onmiddelijk gebelt worden! En met spoed!! 06*********
Marloes kramer
icon

Beste antwoord door iamPuk 9 november 2012, 08:24

Het forum is niet bedoeld om terug belafspraken te maken. Als het spoed is kun je het beste zelf contact opnemen via 06 24001200. Dit kan ook via een andere telefoon.

Je kunt je vraag of klacht ook op het forum plaatsen. Wie weet kan 1 van de forumleden je verder helpen.

Graag letten op je taalgebruik!
Vloek en scheldwoorden zijn niet nodig.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Het forum is niet bedoeld om terug belafspraken te maken. Als het spoed is kun je het beste zelf contact opnemen via 06 24001200. Dit kan ook via een andere telefoon.

Je kunt je vraag of klacht ook op het forum plaatsen. Wie weet kan 1 van de forumleden je verder helpen.

Reputatie 2

Sorry  ze heeft  geen scheldwoorden gebruikt alles is  gewoon gecensureerd  dus je kan zelf opvatten wat je onder sterrtjes  denkt dat er staat

Ik  kan haar frustratie  wel begrijpen  Tmobile  zijn geen lieverdjes  net als andere providers

Maar het was denk niet slim  om je Telefoon nummer hier te posten
Reputatie 5
@Zoot

Er zijn wel degelijk scheldwoorden gebruikt in de eerste post. Deze zijn helemaal weggehaald omdat dit niet netjes staat. Het telefoonnummer is gecensureerd omdat wij niet willen dat er privégegevens op het T-Mobile Forum staan. 🙂

Reageer