Beantwoord

Contact klantenservice

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedemorgen. N.a.v. een nieuw afgesloten contract had ik een vraag. De enige manier om deze te stellen was via het nr 09001808. Voor 2 min kostte dit mij €2,06! Ik heb niet eens persoonlijk contact gehad. Ik vind dit een zeer slechte service van T-mobile. Graag uw reactie.
icon

Beste antwoord door CrisTien 2 augustus 2017, 11:18

Welkom in het forum.
Jammer dat het je geld heeft gekost want er zijn legio andere manieren om contact te krijgen met Tmobile die echt niets kosten.

De volgende keer eerst even op de site kijken hoe je het snelste contact krijgt.
Forum
Twitter
Chat
Facebook enz.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact-mobiel

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Welkom in het forum.
Jammer dat het je geld heeft gekost want er zijn legio andere manieren om contact te krijgen met Tmobile die echt niets kosten.

De volgende keer eerst even op de site kijken hoe je het snelste contact krijgt.
Forum
Twitter
Chat
Facebook enz.

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/contact-mobiel
In de mail die ik ontving stonden deze manieren van contact zoeken n.a.v. mijn nieuwe contractovereenkomst:
Je kan ons bereiken via de onderstaande kanalen.
t-mobile twitter link Twitter t-mobile facebook link Facebook t-mobile forum link Forum
Deze persoonlijke vraag wilde ik niet via deze kanalen stellen (er wordt ook maar van uit gegaan dat Twitter en Facebook door een ieder gebruikt worden). De mogelijkheid van chatten stond er niet bij, dat had ik kunnen proberen. Ik blijf het slordig vinden van T-mobile.
Reputatie 4
Hoi Akkeke,

Welkom op het forum!

Zoals ChrisTien heeft aangegeven zijn er verschillende manier om kosteloos in contact te komen met ons. Ik vind het ook heel jammer om te lezen dat geen van de opties naar jouw tevredenheid was. Wanneer een optie als Facebook of Twitter niet gewenst is, kan er gebruik worden gemaakt van de chat of ons forum. Je kunt ook via Facebook een privébericht sturen naar ons en dan wordt jouw vraag in alle privacy beantwoord. Dat wil ik je ook meteen meegeven. Zodra jouw abonnement actief is bij ons, kun je als klant gratis naar ons bellen via 1200. Dan hoef je nooit meer bang te zijn voor kosten.

Heb je inmiddels antwoord gekregen op jouw vraag? Anders willen wij jou ook graag verder helpen!

Reageer