Beantwoord

Contact met de winkels, robot en de afdeling klantenbestrijding

• 5 december 2018
  • 2 reacties
  • 1080 Bekeken

1. Waarom is er geen contact mogelijk met jullie winkels (om de voorraad van een bepaald type telefoon te checken)?
  2. Waarom lijkt het dat dat wel kan met de gemelde 0800-nummers?
  3. Waarom krijg ik dan een robot o.i.d. die dat soort vragen niet snapt?
  4. Waarom wordt ik niet teruggebeld als ik van die mogelijkheid gebruik maak en dus weer langs die robot moet?
  5. Waarom krijg ik dan Kelly aan de lijn die van de abonnementenverkoop is maar absoluut geen kaas heeft gegeten van klantenservice en uiteindelijk de verbinding simpelweg verbreekt? Even voor de goede orde: ik bén (nog) abonnee, wil een nieuwe telefoon bij jullie kopen, maar wordt gewoon ronduit schofterig behandeld.
icon

Beste antwoord door David 6 december 2018, 11:51

Hi Elja100208,

Je bent hier natuurlijk altijd welkom om jouw vragen te stellen, als je er telefonisch niet uit komt! Ik zal proberen de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en als je dan nog vervolgvragen hebt, dan horen we dat graag!

1. De winkels zijn inderdaad niet telefonisch bereikbaar, omdat ze zich richten op de klanten in de winkel. Als ze ook aan de telefoon vragen zouden beantwoorden, dan komen ze niet meer toe aan de klanten in de winkel en natuurlijk ook vice versa.
2. Via de klantenservice (online en telefonisch) kunnen wij wel een indicatie geven, maar ook dit is geen zekerheid. Het kan natuurlijk zomaar zijn dat er nog 2 telefoons zijn op het moment dat de vraag beantwoord wordt, maar dat deze precies verkocht zijn op het moment dat je onderweg was naar de winkel. We geven dit ook altijd aan, om de verwachtingen enigszins te temperen.
3. Onze telefonische klantenservice heeft een keuzemenu dat op zo'n manier is ingericht dat je uitkomt bij een verwijzing naar het onderwerp waar je, op basis van de gemaakte keuzes, naar lijkt te zoeken. Het kan soms zo zijn dat het keuzemenu hierin een foute aanname doet. We bieden echter veel meer manieren om contact met ons op te nemen, dan alleen via telefonisch contact. Je vindt op onze website meer informatie.
4. Deze vraag begrijp ik niet volledig. Heb je iemand gesproken en was er aangegeven dat je teruggebeld zou worden of bedoel je iets anders? Het keuzemenu zelf registreert niet dat je gebeld hebt en de verbinding verbroken is, om je vervolgens terug te laten bellen.
5. Het is erg jammer om te lezen dat het gesprek met Kelly niet naar tevredenheid is gelopen. We kunnen je sowieso ook hier verder helpen met eventuele vragen en zitten daar dan ook zeker klaar voor!

Een abonnement kun je overigens ook direct via onze Webshop afsluiten en daarbij kiezen om het toestel te laten bezorgen óf om deze in een winkel naar jouw keuze af te halen.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten, Elja!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Elja100208,

Je bent hier natuurlijk altijd welkom om jouw vragen te stellen, als je er telefonisch niet uit komt! Ik zal proberen de vragen zo goed mogelijk te beantwoorden en als je dan nog vervolgvragen hebt, dan horen we dat graag!

1. De winkels zijn inderdaad niet telefonisch bereikbaar, omdat ze zich richten op de klanten in de winkel. Als ze ook aan de telefoon vragen zouden beantwoorden, dan komen ze niet meer toe aan de klanten in de winkel en natuurlijk ook vice versa.
2. Via de klantenservice (online en telefonisch) kunnen wij wel een indicatie geven, maar ook dit is geen zekerheid. Het kan natuurlijk zomaar zijn dat er nog 2 telefoons zijn op het moment dat de vraag beantwoord wordt, maar dat deze precies verkocht zijn op het moment dat je onderweg was naar de winkel. We geven dit ook altijd aan, om de verwachtingen enigszins te temperen.
3. Onze telefonische klantenservice heeft een keuzemenu dat op zo'n manier is ingericht dat je uitkomt bij een verwijzing naar het onderwerp waar je, op basis van de gemaakte keuzes, naar lijkt te zoeken. Het kan soms zo zijn dat het keuzemenu hierin een foute aanname doet. We bieden echter veel meer manieren om contact met ons op te nemen, dan alleen via telefonisch contact. Je vindt op onze website meer informatie.
4. Deze vraag begrijp ik niet volledig. Heb je iemand gesproken en was er aangegeven dat je teruggebeld zou worden of bedoel je iets anders? Het keuzemenu zelf registreert niet dat je gebeld hebt en de verbinding verbroken is, om je vervolgens terug te laten bellen.
5. Het is erg jammer om te lezen dat het gesprek met Kelly niet naar tevredenheid is gelopen. We kunnen je sowieso ook hier verder helpen met eventuele vragen en zitten daar dan ook zeker klaar voor!

Een abonnement kun je overigens ook direct via onze Webshop afsluiten en daarbij kiezen om het toestel te laten bezorgen óf om deze in een winkel naar jouw keuze af te halen.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons weten, Elja!
Hallo David.

1 en 2. Als ik Google wordt de indruk gewekt dat telefonisch contact middels 0800 7123 mogelijk is.
3. Genoemde Kelly was niet in staat of van zins om die voorraad-indicatie te geven. Later hoorde ik via een ander telefoonnummer van jullie dat T-Mobile het door mij gevraagde type telefoon überhaupt niet voert. Dat had genoemde 'verkoopster' mij dan sowieso kunnen, sterker nog, moeten vertellen. Worden er maatregelen genomen tegen deze dame? Want de verbinding verbreken is natuurlijk wel heel grof.
4.Nadat ik jullie robot voorbij was kreeg ik geen levende persoon maar vanwege de drukte de keuze om teruggebeld te worden. Daar heb ik gebruik van gemaakt maar dat gebeurde na enkele uren nog steeds niet. Ik heb het inmiddels geregeld via Belsimpel. Gelijk contact, gewoon met mensen. Ze zijn vriendelijk, luisteren goed, denken mee en bieden zelfs meer T-Mobile abonnementsopties dan jullie zelf (op je site). Het abonnement is al omgezet en vandaag ontvang ik het toestel. Grote klasse! Hier kunnen jullie nog heel veel van leren.

Reageer