Beantwoord

Contact met een medewerker

Is het niet belachelijk dat wanneer je de klantenservice nodig hebt, je alleen een medewerker krijgt als je op een toets drukt voor abonnement wijzigen of zo.....er moet gewoon een toetsnummer komen, dat wanneer er iets in de factuur niet klopt, er gewoon een medewerkster aan de lijn komt, die je kan helpen.....
icon

Beste antwoord door David 5 oktober 2016, 10:44

Hoi Joyce,

Welkom op ons forum!

Het belmenu is zodanig ingericht dat je precies belandt bij de persoon die je met je vraag kan helpen. In sommige gevallen word je verwezen naar een website als de keuzes doen overkomen dat daar de benodigde informatie staat. Soms kan het inderdaad wel lastig zijn om de juiste keuzes te maken in het menu. We bieden overigens nog vele andere manieren om contact met ons op te nemen, zoals dit forum. 🙂

In ons systeem zie ik dat je gister rond het tijdstip van je bericht op het forum ook contact hebt gehad met mijn collega. Zij heeft je uitleg gegeven over je factuur en de kosten. Ik vertrouw erop dat alles helder is uitgelegd.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Joyce,

Welkom op ons forum!

Het belmenu is zodanig ingericht dat je precies belandt bij de persoon die je met je vraag kan helpen. In sommige gevallen word je verwezen naar een website als de keuzes doen overkomen dat daar de benodigde informatie staat. Soms kan het inderdaad wel lastig zijn om de juiste keuzes te maken in het menu. We bieden overigens nog vele andere manieren om contact met ons op te nemen, zoals dit forum. 🙂

In ons systeem zie ik dat je gister rond het tijdstip van je bericht op het forum ook contact hebt gehad met mijn collega. Zij heeft je uitleg gegeven over je factuur en de kosten. Ik vertrouw erop dat alles helder is uitgelegd.

Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat het dan weten!

Reageer