Beantwoord

Contact met klantenservice

Ik probeer nu al een uur een telefoonnummer te vinden waarbij ik contact krijg met een medewerker.
Ik word steeds opnieuw door een menu geloodst die mij alleen wat algemene informatie vertelt. Dit geeft echter geen antwoord op mijn vraag.
Welk nummer kan ik bellen dat ik wel iemand aan de lijn krijg???
#slechtebereikbaarheid.

Mvg Marleen Mooibroek
icon

Beste antwoord door DavidK 13 mei 2015, 14:53

Hey Marleen,

Welkom op ons Forum! :)

Ik zie dat het ondertussen gelukt is om een medewerker te spreken en dat deze je geïnformeerd en geholpen heeft! Je kunt natuurlijk ook je vraag via onze andere kanalen, zoals Forum, Facebook, Twitter en Chat stellen!

Als wij je nog ergens mee kunnen helpen, laat het dan weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Marleen,

Welkom op ons Forum! :)

Ik zie dat het ondertussen gelukt is om een medewerker te spreken en dat deze je geïnformeerd en geholpen heeft! Je kunt natuurlijk ook je vraag via onze andere kanalen, zoals Forum, Facebook, Twitter en Chat stellen!

Als wij je nog ergens mee kunnen helpen, laat het dan weten!
Reputatie 4
Badge +4
Hallo Marleen, het (naar mijn gevoel ellenlange) intro-menu van de T-Mobile klantenservice stoort mij ook een beetje.
@ T-Mobile: Willen jullie dit menu nog eens onder de loep nemen, zou dit makkelijker kunnen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Marleen en Harry,

De meningen over ons belmenu zijn nogal verdeeld. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te helpen zonder dat je iemand aan de lijn krijgt. Nou kan ik mij ook voorstellen dat sommige mensen dit juist wel fijn vinden! Kunnen jullie laten weten waar in het menu jullie 'vastlopen'? We kunnen dit doorzetten maar ik kan niet garanderen dan er op korte termijn verandering in gaat komen.

Alvast bedankt voor jullie reacties! 🙂

Reageer