Vraag

Contact met klantenservice


Hoe kan ik direct in contact komen met een klantenservice medewerker, ik heb een vraag waar ik geen antwoord op kan krijgen blijkbaar, omdat ik constant een automatisch gegenereerd stemmetje te horen krijg. heel frustrerend.

Dus weet iemand hoe ik een medewerker aan de lijn krijg?

2 reacties

Ik sluit me aan bij je frustratie!
Te meer omdat ook per Facebook geen reactie volgt en je per email 10 dagen moet wachten.
Ik ga nu dit proberen:
Toets 1: klantenservice

Toets 1: identificeren m.b.v. uw registratie- of klantnummer. (Toets vervolgens 1 voor juiste invoer)

Toets 1: abonnement veranderen of iets bestellen

Toets 1: actie of aanbieding ( na identificatie toets 1+1)
Toets 2: beëindigen van uw abonnement ( na identificatie toets 1+2)
Toets 3: overige vragen ( na identificatie toets 1+3)
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jaseminyy & Henk op de Helling,

Ik zie dat het jullie allebei ondertussen gelukt is om telefonisch contact te leggen, goed om te horen!

Het keuzemenu is zodanig opgezet dat je zo dicht mogelijk bij je vraag terechtkomt, zodat de medewerker gelijk weet waar het om gaat. In sommige gevallen kom je dan echter niet uit met het menu. Gelukkig bieden we nog meer contactmogelijkheden, zoals Facebook, Twitter, Chat, e-mail en natuurlijk dit Forum! :D

Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust, op welke manier je zelf het fijnst vindt! 🙂

Reageer