Vraag

Contact met T-moblle

Mijn dochter had problemen met haar mobiel en zij is uiterst kundig en vriendelijk geholpen door twe medewerkers van de vestiging van T-Mobile in de Broerstraat in Nijmegen. Daar wilde ik graag een compliment voor maken. Wat geweldig hoe ze haar geholpen hebben.

Waar ik me echter aan stoor is dat ik een half uur bezig ben geweest met de vreselijke site van T-mobile om daar te vinden hoe ik een compliment kan maken. Dit compliment maken ontaarde dus uiteindelijk in een klacht Wat een verschrikkelijke en onpersoonlijke manier om met (niet) klanten om te gaan.

Ik vraag me af of ik de enige ben die hier heel erg zuur van wordt of dat er meer mensen zijn die hier een hekel aan hebben.

Medewerkers zullen wel zelden een compliment van klanten krijgen. Terwijl ze dat enorm verdienen.

3 reacties

Zowel voor complimenten als voor klachten heeft T-Mobile geen eenduidige ingangen per e-mail of per telefoon: deze heeft T-Mobile eenzijdig afgeschaft als medium voor zoiets. Je kunt alleen nog een brief via Tante Post sturen naar een postbusnummer. Moet je wel aangetekend doen, mocht je een reactie terug willen.

Tis niet anders, vreemd maar waar!
Overigens is T-Mobile niet de enige instantie (zowel particulier als overheid) waarbij dit zo gaat ... helaas!
Dank voor uw antwoord. Helder, het zal voor veel meer organisaties gelden. Maar wat een armoede om op een dergelijke manier te werken.
Inderdaad: vrijwel alle (potentiële) klanten kunnen tegenwoordig wel e-mailen naar een gewoon e-mailadres of bellen naar een gewoon telefoonnummer.

De “contactformulieren” op een website zijn al ingewikkelder omdat ze mensen in pastklare formaten dwingen. Laat staan “sociale media”, waar menigeen echt van gruwelt (hoe modern dit ook is). En gelukkig weet een aantal dat je veiligheidshalve anonieme telefoontjes beter niet kunt opnemen (het is toch ook niet meer dan fatsoenlijk dat de initiatiefnemer -de beller- zich als eerste bekend maakt?). Ook al noem je dit een telefoontje “met een afgeschermd nummer”, het blijft anoniem en onfatsoenlijk ...

Het wordt tijd dat de klant weer centraal staat en niet de aanbieder!
(mijn bescheiden mening)

Reageer