Beantwoord

Contact met TMobile shop hoorn,verkoper Menno ivm coulance regeling

Contact met de tmobile shop hoorn,met de verkoper Menno,ivm coulance regeling
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 22 augustus 2014, 12:48

Wat is de vraag?

Dit is het klantenforum van T-mobile.

Shopmedewerkers zijn hier niet aanwezig. Voor contact met mensen in de winkel zul je toch echt naar de winkel moeten gaan.

Bekijk origineel

12 reacties

Wat is de vraag?

Dit is het klantenforum van T-mobile.

Shopmedewerkers zijn hier niet aanwezig. Voor contact met mensen in de winkel zul je toch echt naar de winkel moeten gaan.
Beste TMobile, klanten forum,ik woon in Purmerend en de winkel is in Hoorn,de verkoper aldaar ,Menno,heeft verleden week een grote fout met ons uitgehaald,hij heeft inmiddels zijn excuus gemaakt,en zou Een coulance regeling voorstellen,,ik weet ter dege waar de winkel zit,ben er 2xvoor jan met de korte achternaam naar toe gereden,onze Menno was gewoon vergeten ons contract doortevoeren in de computer,hij was het zaterdag vergeten,hij hielp eerst nog een andere klant voor 5 uur,mijn vrouw zat op dat moment in het buiten land met haar nieuwe abonnement ,daarvoor sloot ik het af,nadat ik zelf ook weer had verlengt voor 2 jaar.....
Op maandag avond kwam ik erachter dat het mis zat,dinsdag ruim 1 uur aan de telefoon gezeten met TMobile....uit mijn bundel....een nieuw contract afgesloten,werd 1 dag later gebracht...mijn vrouw nog op vakantie,dus contract geannuleerd,ik moest als mijn vrouw terug was weer naar de winkel...
Diezelfde dag belde Menno van de TMobile winkel in Hoorn op,het contract lag nog voor hem,,1000 x excuses....hij zou terug bellen met een coulance,en daarom mijn vraag,laat iemand van jullie deze winkel bellen naar onze Menno,dan kan hij ons weer bellen...
Daarom mijn vraag...heb net het welkomst filmpje gekeken van TMobile....ja ja welkom
Ik wacht af,gr ingvar amelsbeek
Reputatie 4
Hoi Ingvar,

ik heb zojuist gebeld met de shop. Menno neemt met mij contact op. Zodra ik hem heb gesproken dan zal ik hier een update plaatsen.
Reputatie 4
Hey Ingvar!

Ik heb gesproken met Menno en hij heeft dit uitstaan bij zijn manager. Wanneer daar een bericht op komt dan zal hij contact met je opnemen. Hij is je zeker niet vergeten en zal zijn belofte nakomen. 🙂
T-Mobile: voor een aanbieder van telecommunicatie is dit toch meer dan een schrijnend voorbeeld? Afgezien van de fouten die gemaakt zijn: de wijze waarop jullie klanten dwingen te communiceren is toch ten hemel schreiend?

Facbook, Twitter en een forum zijn voor oude mensen om over een brief (per post!) maar te zwijgen.
Reputatie 7
Badge +16
Beste Jan,

Wat wil je precies bereiken door een 4 jaar oud topic te openen?

Er zijn genoeg contact mogelijkheden naar mijn mening ook als je er, net als ik, voor kiest om geen sociale media te gebruiken. Op deze pagina zie je alle mogelijkheden. Van te voren alvast wat vragen beantwoorden zorgt ervoor dat je sneller bij de juiste TM medewerker terecht komt.

De opties voor klanten zonder sociale media zijn bellen en chatten, voor minder dringende vragen is er dit forum waar de TM moderators dagelijks actief zijn maar waar ook mede klanten soms eenvoudige problemen al kunnen oplossen.

Een los email adres is minder efficiënt voor een helpdesk omdat vragen dan in allerlei formats binnen komen en je eerst moet uitzoeken wie het beste kan helpen.

Ik denk persoonlijk dat als je in staat bent een smartphone te gebruiken je met deze contact mogelijkheden wel uit de voeten kunt.

Groet, Folkert

P.S. Jouw laatste zin in jouw reactie begrijp ik niet echt...
Wat ik wilde bereiken: ik wilde gericht een compliment geven voor behulpzaamheid in een winkel. Ik ben zelf geen T-mobile klant. Dan zijn alle genoemde mogelijkheden niet handig. Probeer dat eens. Maar misschien is het alleen mijn frustratie en ben ik de enige die gewoon een mailtje wilde sturen om te bedanken?
Reputatie 7
Badge +16
Ik begrijp het wel, online direct een compliment naar een specifieke winkel en wellicht medewerk(st)er sturen is vrijwel onmogelijk op deze manieren.

Wel erg attent dat je een compliment wil sturen! Meestal word er op internet alleen maar geklaagd...

Wellicht kan een forum moderator nog iets voor je betekenen...
Tja. Vandaar dat ik aanhaakte bij dit item. Wat ik signaleer is volgens mij prima oplosbaar maar niet met een forum waarvoor je moet registreren. Een formulier waarop ik een compliment kan plaatsen of een vraag gericht aan een winkel zou prima zijn. Nu moet ik een "fun" account aanmaken op een forum om ins Blaue hinein een bericht te plaatsen. Mijn compliment zal wel nooit aankomen. Maar ik heb wel mijn best gedaan. Dank voor je reactie Folkert!
Reputatie 7
Badge +19
Hi Jan,

Ik kan ook een compliment doorgeven als je wilt. Leuk om te zien dat je goed bent geholpen in de shop! Als je een locatie en naam doorgeeft dan zorg ik dat je compliment bij ze terecht komt. 🙂
Het betrof de winkel in de Broerstraat in Nijmegen. Daar is mijn dochter fantastisch geholpen door twee medewerkers. Als u dat wilt doorgeven graag.

Als u ergens anders mijn verbazing over de communicatiekanalen wilt doorgeven is dat ook welkom.
Reputatie 7
Badge +19
Hi Jan,

Dat zal ik zeker doen! Bedankt voor het delen. 😊

Reageer