Beantwoord

Contact opnemen

  • 10 september 2019
  • 2 reacties
  • 318 Bekeken

Hallo,

Ik wil mijn abonnement opzeggen en omdat ik niet kan bellen probeerde ik de mogelijkheid chatten. Maar ik krijg elke keer chatbot en ik kan nu dus geen andere manier vinden om contact met T-Mobile te opnemen zonder dat ik naar jullie moet bellen en dat mogelijkheid is voor mij helaas niet mogelijk.

Ik vind het ook bijzonder vreemd dat ik op de website van T-Mobile geen alternatief voor bellen kan vinden. Je kan alleen: een bericht plaatsen op deze commiuncity, chatten (met chatbot) of bellen.

Dus mijn vraag is of er een vierde mogelijkheid is om contact met T-Mobile op te nemen? Alvast dank!
icon

Beste antwoord door Pilovali 10 september 2019, 17:29

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Probeer je T-Mobile Thuis of T-Mobile Mobiel op te zeggen?
Als je Mobiel wilt opzeggen, kan het ook via My T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-opzeggen

Wil je liever per post opzeggen? Dat kan ook. Stuur je opzegging naar:
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Vermeld in je brief in ieder geval:
  • het telefoonnummer van het abonnement
  • je klantnummer (deze staat op je factuur)
  • je naam en adresgegevens
Binnen een week ontvang je een bevestiging van je opzegging per e-mail of brief.
(bron: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/opzeggen-of-verlengen)

Groet,
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Probeer je T-Mobile Thuis of T-Mobile Mobiel op te zeggen?
Als je Mobiel wilt opzeggen, kan het ook via My T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-opzeggen

Wil je liever per post opzeggen? Dat kan ook. Stuur je opzegging naar:
T-Mobile Klantenservice BV
Postbus 16272
2500 BG Den Haag
Vermeld in je brief in ieder geval:
  • het telefoonnummer van het abonnement
  • je klantnummer (deze staat op je factuur)
  • je naam en adresgegevens
Binnen een week ontvang je een bevestiging van je opzegging per e-mail of brief.
(bron: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/opzeggen-of-verlengen)

Groet,
Dank Pilovali! Ik ben er mee goed geholpen.

Reageer