Beantwoord

Contact opnemen met mij

• 6 juni 2019
  • 8 reacties
  • 1119 Bekeken

Ik verzoek dringend dat jullie contact opnemen met mij, aangezien ik jullie niet kan bereiken, ondanks gemaakte afspraken.
Ik screen alles, ook dat ik dit post, verwijderen heeft geen zin, want ik ben niet bereid mij zo te laten behandelen door jullie, dus dan plaats ik alle communicatie die schijnbaar onmogelijk is op een normale manier wel elders, die jullie echt wel de nodige negatieve publieke aandacht wederom willen schenken.
Doe je best maar als moderator om een klant tevreden te houden, opzeggen is niet zo lastig tegenwoordig.
Aangezien je al op FB een reactie leest, de wachttijd loopt enkele dagen op.
Mijn advocaat heeft mij medegedeeld dat ik jullie minimaal 24 uur in de gelegenheid moet stellen om te reageren, dat is al een erg extreme termijn voor een reactie die men mag verwachten van een klantenservice, dus bij deze.
Persoonlijk verwacht ik vandaag nog een telefoontje van jullie kant, anders heb ik morgen tijd genoeg om een andere provider te zoeken.

Met vriendelijk groet,

Ron Valk.
icon

Beste antwoord door Hajar 7 juni 2019, 09:13

Dag Ron,

Dit is een klant help klant Community waarbij de hulp van onze Superusers erg wordt gewaardeerd! Op onze Community dien je respectvol met elkaar om te gaan en jouw reacties zijn verre van respectvol. Er zijn meerdere huisregels verbroken en je beledigt de mensen die je proberen te helpen. Daarom hebben we besloten om je te verwijderen van deze Community.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Ik snap dat je graag een oplossing wil voor jouw probleem met T-Mobile. Dat haalt niet weg dat je respectvol naar individuen kan zijn. Iemand die je nota bene probeert te helpen om tot een oplossing te komen van jouw geschil met T-Mobile en je prima uitgelegd heeft waar dit klantenforum voor dient en wat je kunt verwachten. Disrespectvol en denigrerend gedrag en schelden is tegen de huisregels van dit forum en niet prettig naar de vrijwillige experts, die anderen proberen te helpen. Vaak kunnen superusers klanten sneller helpen problemen op te lossen.

Aanvullend; webcare leest hier en op sociale media mee. Ze behandelen, naast superusers, berichten op volgorde van binnenkomst. Dat betekent in de praktijk een doorlooptijd van 24 tot 48 uur. Wil je enkel door T-Mobile medewerkers geholpen worden, dan is dit natuurlijk mogelijk. Ze reageren vanzelf in jouw topic of op andere social media waar je jouw oproep hebt geplaatst.

Ik wens je een fijne avond toe en een spoedige oplossing voor het ervaren issue. Ik hoop dat je relaas je opgelucht heeft.
Reputatie 7
Badge +20
Dag Ron,

Dit is een klant help klant Community waarbij de hulp van onze Superusers erg wordt gewaardeerd! Op onze Community dien je respectvol met elkaar om te gaan en jouw reacties zijn verre van respectvol. Er zijn meerdere huisregels verbroken en je beledigt de mensen die je proberen te helpen. Daarom hebben we besloten om je te verwijderen van deze Community.
Reputatie 7
Badge +19
Beste @Ron Valk Dit is een klanten voor klanten forum.
Hier helpen klanten elkaar met tips en advies.
TM heeft duizenden leden, dus dat je soms moet wachten op een reactie lijkt mij niet meer dan normaal.

Oké nu je probleem ‘waar kunnen wij je mee helpen?
Let op: Klanten kunnen dus niet in je gegevens kijken welk abonnement je hebt, of hoeveel gig je nog hebt enz. Wij kunnen alleen tips geven zodat je weer verder kan!

En dan nog even dit, T-mobile verwijderd nooit onderwerpen dus daar hoef je geen zorgen over te maken.
Fijne avond!
en echt, passend welke onzin de klantenservice verleend op dit moment.
Zelfde onzin als op FB en dan mij belonen met zo`n onzin antwoord.
Prachtig, ik screen wel en stuur het wel door naar de publieke zenders die hier graag de humor er ook van inzien.
89 cent verschil en zoiets moet je dus uitleggen via deze manier.....
of ben je een klant of iemand van t mobile ?

Want wat is een superuser

Een forumslet ???

Ik verwacht een antwoord van iemand van T-Mobile, niet van een Jan Doedel die graag het werk doet van T-Mobile voor noppes, dan vraag ik mij oprecht af wie hier de domste is, jij of ik
O, anders bel jij voor mij dan met de klantenservice en maak hun duidelijk, bel even die pipo, maak het even in orde, hij heeft het netjes uitgelegd, en blijf bellen, net zolang het is opgelost.

Of doen klanten dit niet voor elkaar, maar zit je hier alleen maar een beetje, hoe noem ik het netjes, je af te rukken omdat je een super user bent omdat je klanten helpt ?
even dat verhaal over het rukken, ik heb openbaar namelijk vermeld, zoals T-Mobile neukt zoals ze hun klanten helpen, dan genieten ze er namelijk er erg lang van.
Vandaar dat over dat rukken, benieuwd of jij er ook zo lang van geniet.

Onnozele pipo, ik werd verwezen naar hier en krijg dus een antwoord van jouw, de stumper, de rukker, die het werk doet voor T-Mobile, gratis en voor nop.
En jij mag je dus uit laten maken voor een stumper die een stijve krijgt door een super user te zijn.
En dat gratis.....
O, en ik noem je dus zo, voor een dom verschil van 89 cent, had domweg voorkomen kunnen worden als ik klant vriendelijk behandeld was geworden.

En als er zoveel mensen klagen, dan moet er toch echt iets fout zijn, of niet ?
Of ben je dan nog die super user, met die super antwoorden ?
Mijn punt dus dat je zuigt als een adviseur.
Gewoon oprecht, verwacht jij een wachttijd van 24 tot 48 uur als service ?

Nu daag ik je dus echt uit, over respect tonen.

Vind jij dat als superuser een echte service ?

Zelfs als ik bel met de belastingdienst, en geloof mij maar, die hebben veel meer klanten als dit dom achterlijk bedrijf, word ik sneller en vriendelijker geholpen, ook al weet ik dat er betaald moet worden.
Geef je eerlijke mening hoe jij mij dan overtuigd, als superuser, hoe ik dan vriendelijk moet blijven.
O, en ik vraag je tevens toestemming om de screen die ik heb gemaakt, te mogen gebruiken met je forum naam als super user.
Wat betreft het antwoord wat je mij gaf, om het een geheel namelijk leuk in beeld te krijgen.
Ik wil gerust censuur toepassen en dan even een balkje door je post naam te halen, ik wil namelijk niet onvriendelijk overkomen.

O, en als je een beetje snugger bent, weet je dus hoe ik echt heet, had je nooit gereageerd, want ik vroeg niet om een superuser maar een betaald iemand.
ook al lezen die maar dingen af van een pc.
verschil is dat jij dus die bent die het gratis doet.

Of ??? stiekem, dat je......het zal toch niet, serieus, voor goedkoper te kunnen bellen ?