Beantwoord

Contactformulier

Sinds 25/08/2014 geprobeerd om een volledig ingevuld contactformulier naar T-Mobile te mailen via 5 verschillende browsers. Zero resultaat. Iemand anders dezelfde problemen?
icon

Beste antwoord door Anne-Marie 29 augustus 2014, 10:05

Hoi,
Het is bekend dat bij een aantal mensen het formulier niet werkt. We onderzoeken momenteel wat de oorzaak hiervan is. Excuses voor het ongemak.

Heb je inmiddels je vraag om een andere wijze kunnen stellen? Je kunt je vraagt uiteraard ook hier op het forum stellen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hoi,
Het is bekend dat bij een aantal mensen het formulier niet werkt. We onderzoeken momenteel wat de oorzaak hiervan is. Excuses voor het ongemak.

Heb je inmiddels je vraag om een andere wijze kunnen stellen? Je kunt je vraagt uiteraard ook hier op het forum stellen.
.ExternalClass .ecxhmmessage P { padding:0px; } .ExternalClass body.ecxhmmessage { font-size:12pt; font-family:Calibri; }

Dit is een klacht. Jullie maken et echter zó moeilijk om een email adres te vinden dat ik ten einde raad in deze rubriek terecht ben gekomen. Sim gedaan hoor T-Mobile. Ontmoedigingsbeleid noemen ze dat!!!!!!!!

Geachte T-Mobile,

Ik wil mijn ongenoegen kenbaar maken over het volgende. Op zondag 8 november heb ik een nieuwe telefoon (Sony Experia Z5 compact) gekocht in de T-mobileshop in de Heuvelstraat in Tilburg. Ik ben naar die winkel gegaan omdat ik in Tilburg woon (ik werk in Breda) en omdat ik lid ben van T-Mobile, al jaren. Doordat ik werk in Breda tot 17.30u ben ik niet steeds in de gelegenheid naar de shop in Tilburg te gaan.
Ik heb daar € 124,19 voor het toestel betaald en het maandbedrag zou € 39,- zijn. Tot mijn verbazing ontving ik via de mail van The Phone House, op dinsdag 10 november een aanbieding. Een aanbieding van exact hetzelfde toestel met € 0,- bijbetaling en een maandbedrag van € 35,-. Ik heb hierover meteen diezelfde dag gebeld met een medewerker van u over deze actie. Hij begreep mijn verontwaardiging over het feit dat ik € 124,19 heb moeten betalen voor mijn toestel terwijl het via de Phone House (Provider T-Mobile) gratis zou zijn geweest. Hij verzekerde mij dat het te regelen zou zijn dat dit bedrag van € 124,19 terug gestort zou worden op mijn rekening en vertelde me dat ik het volgende moest doen. Terug gaan naar de T-Mobile shop in de Heuvelstraat in Tilburg en daar zouden ze dit voor me kunnen regelen. Dus ben ik afgelopen zondag, 15 november, daar naar toe gegaan. Echter, er was geen mouw aan te passen en er was geen sprake van dat het bedrag terug gestort zou worden op mijn rekening. Tot mijn verbazing is dezelfde aanbieding die de Phone House mij deed (toestel gratis en maandbedrag van € 35,-)
nu ook in uw winkel in de Heuvelstraat geldig.
Ik ben hier erg boos over, en noem dit misleiding. Op het moment dat ik mijn nieuwe toestel aan ging schafte was men waarschijnlijk al op de hoogte van de nieuwe 'actie' voor de Sony Experia Z5 compact en desondanks heeft u mij toch wél laten betalen voor het toestel. Ook de aansluitkosten van € 25,95 slaan helemaal nergens op. Een simkaartje in het toestel plaatsen, zo gebeurd, en daar durft u € 25,95 voor te vragen!
Ook zou ik nog een nieuw contract toegestuurd krijgen, wat ik tot op heden nog niet heb ontvangen.
Ik laat het hier niet bij zitten en zal hierover ook contact opnemen met Kassa en Radar, die ongetwijfeld aandacht zullen schenken aan deze misleiding. Ik eis dan ook de terug storting van mijn volledige aankoopbedrag van deze telefoon en neem geen genoegen met een nee.
Helaas zit ik voor 2 jaar nu vast aan dit abonnement, maar ik weet één ding zeker. Als die 2 jaar voorbij zijn zoek ik een andere provider. Ik kan tenslotte mijn geld overal kwijt en er zijn genoeg andere providers.

Hoogachtend,

mw. H. van Ravenstein
Reputatie 7
Badge +20
Hey H. van Ravenstein,

Wat een vervelend verhaal, ik snap goed dat je baalt dat je geen gebruik hebt kunnen maken van deze aanbieding.

Ik zou graag wat voor je willen betekenen in dezen, maar helaas is dit niet mogelijk. Aanbiedingen wisselen continu, dus er is altijd een risico dat je net naast een mooi aanbod grijpt, wat erg frustrerend kan zijn. Op het moment dat je in de T-Mobile Shop was, was het aanbod met dit Sony-toestel echter nog aan de orde. Hier kunnen wij dus niets aan veranderen, omdat je dit contract toen in de winkel hebt afgesloten.

Als pleister op de wonden wil ik wel de aansluitkosten voor je vergoeden, omdat je ook al met een ander abonnement bij ons klant bent. Als je hier akkoord mee gaat, dan hoor ik dat graag van je. Ook zal ik je contract nogmaals opsturen, mocht je deze nog niet ontvangen hebben in de tussentijd.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag van je.

Reageer