Beantwoord

Contactformulier T-Mobile

• 7 februari 2016
  • 8 reacties
  • 5855 Bekeken

Waar kan ik het contactformulier op de website van t-Mobile vinden?
icon

Beste antwoord door MichelD4 7 februari 2016, 23:32

Beste wagtmans64,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile.

Via deze link , kom je bij de pagina met meer informatie omtrent klachten.
Hiermee kun je dan jouw vraag of klacht indienen.

Houd er wel rekening mee, dat het tot 10 dagen kan duren, voordat je antwoord terug krijgt.
Wil je sneller antwoord, leg dan even uit waar je dan graag antwoord op wilt via deze topic, zodat een moderator je wellicht verder kan helpen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hi @Bijtje59, bedankt voor je bericht! Ik heb de instellingen voor je aangepast, vanaf nu zou jullie nummer zichtbaar moeten zijn. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Reputatie 6
Badge +7
Hi @Bijtje59, fijn dat het niet meer nodig is! Ik kan vanuit hier je nummer weer zichtbaar maken voor anderen. Stuur mij even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan pas ik het graag voor je aan.
Goedenavond,

Op onze vaste telefoon hebben we ooit met *31* ingeschakeld dat andere mensen ons nummer niet konden zien.

Dat had destijds een reden. Nu is dit niet meer nodig, maar helaas kunnen we het proces niet omkeren.

De oplossingen die in de topic werden aangedragen, hebben we al geprobeerd, zonder resultaat.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Thanks voor je berichtjes!

Ik zie dat je inmiddels ook al met mijn collega's contact hebt gehad en toen uitleg is gegeven over Klantvoordeel. Ik kan me goed voorstellen dat het tegenvalt als dit jou niet van te voren duidelijk was geworden. Het klachtenformulier waarnaar op de pagina gelinkt werd klopte inderdaad niet meer, maar je kunt via deze pagina wel kijken wat je nog kunt doen als je echt nog een klacht wilt indienen.

Let me know als je nog verdere vragen hebt!
Dag, ik heb zojuist deze bovenstaande reactie geplaatst: echter hier zijn ook al mijn persoonsgegevens bij; kunt u deze deleten nadat u het heeft verwerkt! Het lukt mij niet meer om het te verwijderen!
Klachtenformulier doet het niet! Daarom via deze weg. Ik heb mijn abonnement verlengd via de t mobile app. Hierbij een korting gekregen omdat ik klant ben. Ik heb een bevestiging hiervan via de e-mail gehad. Nu krijg ik een factuur waar de korting èn de extra GB niet op staan. Ik heb gebeld en nu wordt gezegd dat de klantvoordeel alleen van toepassing is als je meerdere t mobile nummers hebt. Dat wordt echter nergens gemeld op de app bij het verlengen van het contract! Ik zie dit graag opgelost!
Bedankt voor je reactie, maar ik zocht een formulier waarbij ik een bestand toe kan voegen. Dat gaat helaas niet met dit contactformulier.

Ik ga vandaag gebruik maken van de chat, dan kan ik wel een bestand toevoegen.
Reputatie 3
Beste wagtmans64,

Hartelijk welkom op het forum van T-Mobile.

Via deze link , kom je bij de pagina met meer informatie omtrent klachten.
Hiermee kun je dan jouw vraag of klacht indienen.

Houd er wel rekening mee, dat het tot 10 dagen kan duren, voordat je antwoord terug krijgt.
Wil je sneller antwoord, leg dan even uit waar je dan graag antwoord op wilt via deze topic, zodat een moderator je wellicht verder kan helpen.

Reageer