Vraag

Contract

ik zou graag mijn contract weer in zien, en dan niet om te kijken wanneer het afloopt maar omdat ik wil weten waar ik aan toe ben. Waar kan ik mijn contract vinden of opvragen?

4 reacties

Reputatie 5

ik zou graag mijn contract weer in zien, en dan niet om te kijken wanneer het afloopt maar omdat ik wil weten waar ik aan toe ben. Waar kan ik mijn contract vinden of opvragen?

Hallo Highbips, welkom op het T-Mobile Forum!

Hier staan de prijzen en voorwaarden van je huidige prijsplan.
Heb je daar voldoende aan?
Ja deels, maar ik zal even uitleggen waar mij vraag vandaan komt. Ik betaal nu ongeveer 25 euro per maand voor iets van 150 minuten en sms en onbeperkt internet. Abonnement heb ik 2 en een half jaar geleden afgesloten en loopt nog steeds. Zodra ik hetzelfde abonnement nu afsluit en dan voor sim only kies ga ik geloof ik al 40 euro betalen, dit ga ik dus nooit doen. Dus ik dacht dan laat ik hem gewoon lekker tot in de lengte van dagen doorlopen. Maar nu was ik benieuwd of er in het contract staat dat t-mobile dadelijk op een gegeven moment ook kan zeggen dat ze dit pakket niet meer kunnen leveren omdat het veel goedkoper is dan wat ze nu aanbieden.
Reputatie 4
Je bedoelt dat je contract nu ineens stop wordt gezet omdat er een duurdere variant is?
Dat is niet het geval, jouw contract blijft doorlopen totdat je opzegt of vernieuwt. Theoretisch gezien kun je dit contract dus nog 10 jaar of meer aanhouden.
Als je tevreden bent over je huidige contract zou ik dat gewoon behouden. Het enige nadeel is dat je blijft betalen voor een telefoon die je al lang hebt afbetaald.
Reputatie 5

Ja deels, maar ik zal even uitleggen waar mij vraag vandaan komt. Ik betaal nu ongeveer 25 euro per maand voor iets van 150 minuten en sms en onbeperkt internet. Abonnement heb ik 2 en een half jaar geleden afgesloten en loopt nog steeds. Zodra ik hetzelfde abonnement nu afsluit en dan voor sim only kies ga ik geloof ik al 40 euro betalen, dit ga ik dus nooit doen. Dus ik dacht dan laat ik hem gewoon lekker tot in de lengte van dagen doorlopen. Maar nu was ik benieuwd of er in het contract staat dat t-mobile dadelijk op een gegeven moment ook kan zeggen dat ze dit pakket niet meer kunnen leveren omdat het veel goedkoper is dan wat ze nu aanbieden.

Je kunt dit prijsplan niet meer verlengen, wel stilzwijgend door laten lopen.
Dat is wat je wil denk ik.
Het kan altijd zijn dat T-Mobile op termijn deze abonnementsvorm gaat uitfaseren, maar dan krijg je daar bericht over. Ik verwacht niet dat dit op korte termijn gaat gebeuren.
Het pakket is inderdaad goedkoper dan vergelijkbare prijsplannen die nu in de markt zijn. De snelheden zijn lager, maar daar merkt niet iedereen iets van. 

Reageer