Beantwoord

Contract afkopen

• 30 januari 2021
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

Hallo,

Na bijna 10 jaar lange klant te zijn van t mobile, wil ik graag vragen waar ik me contract kan afkopen. Na vandaag ben ik echt helemaal klaar T Mobile, vanaf 10 uur s’ochtends bezig geweest met esim. Telkens geeft de klantenservice aan “We hebben het voor je geactiveerd, het moet doen in 10 minuten”. Zelfs in de winkel geweest vervolgens weer naar huis gestuurd om te bellen met klantenservice. uiteindelijk na zo ongeveer na de 6x half uur wachten in de wachtrij hangt klantenserivce mij gewoon op.  

Dit allemaal omdat, ik maar geen bereik op de esim. Dus ik wil weten waar en hoe kan ik mijn contract z.s.m beëndigen. Ook wil ik een vergoeding voor alle Esim kaarts die besteld zijn die het toch niet deden. Want ik moest telkens 5.09 betalen voor die niet werkende esim kaart QR codes

icon

Beste antwoord door eric 30 januari 2021, 18:12

Wel eens aan gedacht dat het ook aan jouw telefoon kan liggen? Laat ze weer eens een normale sim opsturen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +12

Wel eens aan gedacht dat het ook aan jouw telefoon kan liggen? Laat ze weer eens een normale sim opsturen.

Reageer