Beantwoord

Contract opvragen

Ik heb sinds 9-6 (ingangsdatum) een nieuw contract bij jullie via Miky, maar heb deze nooit digitaal of per/email ontvangen. Miky zegt dat ik bij jullie moet zijn. Graag ontvang ik deze alsnog!
icon

Beste antwoord door Sam- 12 juni 2016, 13:20

Hallo Jaris,

Goed dat je hierover contact opneemt met ons. Ik ben hier gelijk mee aan de slag gegaan. Jouw contract is nog niet beschikbaar voor ons, dus heb ik een aanvraag gedaan bij de afdeling die hierover gaat. Zij zullen mij binnen 1 week het contract sturen zodat ik deze naar jou kan sturen. Als je contract onderweg is naar jou dan plaats ik hier weer een update.

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Jaris,

Goed dat je hierover contact opneemt met ons. Ik ben hier gelijk mee aan de slag gegaan. Jouw contract is nog niet beschikbaar voor ons, dus heb ik een aanvraag gedaan bij de afdeling die hierover gaat. Zij zullen mij binnen 1 week het contract sturen zodat ik deze naar jou kan sturen. Als je contract onderweg is naar jou dan plaats ik hier weer een update.

Als je verder nog vragen hebt dan horen we het graag van je!
Inmiddels alweer 19 dagen verder en nog steeds niets vernomen.
Zou ik het contract mogen ontvangen?
Alvast bedankt!
En een 2e vraag, ik heb 1250MB data, en dat lijkt nu al op te zijn. Volgens mijn telefoongegevens heb ik maar ca 500 MB gebruikt. Kunnen jullie verklaren hoe het kan dat het toch al op is?
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Jaris,

Wat vreemd dat je nog steeds je contract niet hebt ontvangen. Sorry voor de vertraging.

Ik heb gelijk nogmaals contact opgenomen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is.

Goed dat je dit navraagt. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Wordt er in de instellingen van je telefoon ook aangegeven hoeveel MB's je hebt geupload? Dit wordt namelijk ook verrekend met de beschikbare MB's. Neem ook een kijkje in dit topic. Hier vind je meer informatie over je data verbruik.
Ik denk dat het daaraan moet liggen, zal het dus wel gebruikt hebben dan.
Wanneer kan ik mijn contract verwachten?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jaris,

Je kan jouw contract binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Is hiermee alles weer naar wens? 🙂
Ik krijg het dus per/post? Prima, dan is alles in orde!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jaris,

Hij komt inderdaad via de post! 😃
Nu 19 dagen geleden sinds je laatste reactie NOG steeds NIETS gehad!!
Wanneer komt mijn contract cq bevestiging wat ik ben aangegaan er eindelijk?
Wordt hier wel een beetje moe van.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jaris,

Allereerst mijn excuses dat jouw contract niet is aangekomen, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik heb gelijk het een en ander opgezocht en de afdeling die jouw contract zou versturen heeft aangegeven dat dit gedaan is. Maar blijkbaar is er iets misgegaan. We gaan dit uitzoeken en komen zo snel mogelijk bij je terug hierover!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jaris,

Inmiddels heb ik reactie ontvangen van de afdeling die jouw contract/bevestiging opnieuw zou laten versturen. Zij geven aan dat het contract/bevestiging op 05/07/2016 nogmaals is verstuurd naar het e-mailadres dat je bij de bestelling hebt doorgegeven. Let wel op: de email is niet afkomstig is van T-Mobile, maar van MIKY. Alleen zie ik nu dat er een letter verschil zit tussen het e-mailadres dat je bij je bestelling hebt aangegeven en het e-mailadres dat in ons systeem staat. Kun je via My T-Mobile controleren of het e-mailadres in ons systeem juist is en mij via een privébericht ter bevestiging het juiste e-mailadres sturen? Ik denk namelijk dat daar iets mis is gegaan met versturen.

We hadden trouwens eerder in dit topic aangegeven dat het contract via de post zou worden verstuurd. Normaal gebeurt dat ook, maar omdat het via MIKY gaat wordt het contract via de e-mail verstuurd. Sorry voor de verwarring!

Ik zie je bericht graag tegemoet! Dan ga ik ervoor zorgen dat je het contract gaat krijgen.

Reageer