Beantwoord

Contract opvragen

  • 20 januari 2019
  • 4 reacties
  • 1042 Bekeken

hallo,

ik wil graag al mijn contracten via tmobile opvragen.
Voor mijn administratie

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door David 29 januari 2019, 11:13

Hoi hmde,

We geven bij een bestelling altijd de kopie van het contract mee in de winkel of bij de levering van het pakket. Heb je deze zelf niet meer in jouw administratie? Misschien kun je aangeven waar je ze voor nodig hebt, want dan kunnen we je gelijk hierbij helpen!

Ik kan niet garanderen dat we de contracten zelf nog hebben, maar we hebben tenminste de begin- en einddatum nodig van de contracten die je zoekt en waar deze afgesloten zijn. Dan kunnen we je hopelijk verder helpen!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi hmde,

We geven bij een bestelling altijd de kopie van het contract mee in de winkel of bij de levering van het pakket. Heb je deze zelf niet meer in jouw administratie? Misschien kun je aangeven waar je ze voor nodig hebt, want dan kunnen we je gelijk hierbij helpen!

Ik kan niet garanderen dat we de contracten zelf nog hebben, maar we hebben tenminste de begin- en einddatum nodig van de contracten die je zoekt en waar deze afgesloten zijn. Dan kunnen we je hopelijk verder helpen!
Ik wil graag mijn oude contract opvragen van ong augustus 2016 tm augustus 2018.
alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Vanity1994,

Ik heb meteen even voor jou gezocht, maar kon alleen twee nog oudere contracten van je vinden. Ik zie wel dat je van 2016 t/m 2018 een abonnement had, dus ik heb het contract opgevraagd via de betreffende afdeling. Ik kan niet garanderen dat zij hem kunnen terugvinden, maar in veel gevallen lukt dit wel. Het opvragen van een contract kan 4 tot 8 werkdagen duren.

Je hoort van mij zodra ik meer weet!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @vantiy1994,

Ik heb reactie van mijn collega's gekregen! Ik moet eerlijk aan jou doorgeven dat het contract niet meer terug te vinden is in onze systemen. Ik kan het je dus niet toesturen!

Reageer