Beantwoord

Contract opvragen

  • 20 January 2019
  • 41 reacties
  • 3472 Bekeken

hallo,

ik wil graag al mijn contracten via tmobile opvragen.
Voor mijn administratie

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 9 August 2020, 10:50

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 7
Hoi hmde,

We geven bij een bestelling altijd de kopie van het contract mee in de winkel of bij de levering van het pakket. Heb je deze zelf niet meer in jouw administratie? Misschien kun je aangeven waar je ze voor nodig hebt, want dan kunnen we je gelijk hierbij helpen!

Ik kan niet garanderen dat we de contracten zelf nog hebben, maar we hebben tenminste de begin- en einddatum nodig van de contracten die je zoekt en waar deze afgesloten zijn. Dan kunnen we je hopelijk verder helpen!
Ik wil graag mijn oude contract opvragen van ong augustus 2016 tm augustus 2018.
alvast bedankt
Reputatie 7
Hoi Vanity1994,

Ik heb meteen even voor jou gezocht, maar kon alleen twee nog oudere contracten van je vinden. Ik zie wel dat je van 2016 t/m 2018 een abonnement had, dus ik heb het contract opgevraagd via de betreffende afdeling. Ik kan niet garanderen dat zij hem kunnen terugvinden, maar in veel gevallen lukt dit wel. Het opvragen van een contract kan 4 tot 8 werkdagen duren.

Je hoort van mij zodra ik meer weet!
Reputatie 7
Hoi @vantiy1994,

Ik heb reactie van mijn collega's gekregen! Ik moet eerlijk aan jou doorgeven dat het contract niet meer terug te vinden is in onze systemen. Ik kan het je dus niet toesturen!

Hoi,

Ik zou graag mijn contract van 2015-2017 willen opvragen. Die van 2017 heb ik op de mail gekregen maar die van 2015 niet.

 

Vriendelijke groet,

 

Janneke

Reputatie 7

Hoi Janneke,

Zou je mij via een privébericht het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN van het contract/de contractant kunnen toesturen? Ik kan niets garanderen, maar met die gegevens kan en mag ik in ieder geval verder kijken!

dag,

graag ontvang ik mijn contracten van 2012-2014, 2014-2016 en 2016-2018. ik heb de contracten in mijn mail, maar deze zijn beveiligd en ik weet niet (meer) wat de wachtwoorden zijn.

hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

 

alvast bedankt!

Reputatie 6

Hi @bjornbon

Dit heb ik gelijk voor je geregeld en zijn zojuist via de post naar jouw huisadres gestuurd. Laat je het even weten als je ze hebt ontvangen? :grinning:

Als ik je nog ergens anders bij kan helpen dan weet je me te vinden!

Hoi @Evy,

 

Ze zijn binnen.

dank je wel!!

 

grt,

Bjorn

Beste T-Mobile,

 

Ik wil graag mijn oude contracten opvragen uit 2013 en 2015.

 

Groet,

Denise 

Reputatie 6

Hi @Deniselisah 

Ik ben voor je gaan zoeken! Omdat jij jouw T-Mobile contract hebt afgesloten bij een externe dealer, is dit ook de organisatie waar je ze kunt opvragen. Als ik je ergens anders mee kan helpen dan ben ik er natuurlijk altijd voor je!:grinning:

Ik heb ze destijds ontvangen via jullie per mail dus de contracten moeten wel via jullie op te vragen zijn. Heb de mailtjes wel echter werken de wachtwoorden niet om de pdf bestanden te openen. Kun je mij anders daaraan helpen?

 

Reputatie 6

Hi @Deniselisah 

Excuses, ik heb verkeerd gekeken in het systeem en je hebt helemaal gelijk! Kun je mij een privébericht je 06-nummer, adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? Zodra ik deze gegevens binnen heb stuur ik ze via de post naar je toe! :grinning:

Reputatie 2

Hallo @Evy,

Ook ik wil graag een kopie van al mijn contracten bij je aanvragen. Kun je me hiermee verder helpen?

Alvast bedankt!

Reputatie 6

Hi @Didii88 

Ik ben gelijk voor jou gaan zoeken! Omdat je de contracten uit het jaar 2004 en 2010 hebt afgesloten bij de MediaMarkt en BelCompany, is dat de plek om een contract op te vragen.

De contracten uit het jaar 2006 en 2008 zijn afgesloten bij ons. Hiervoor is het termijn van bewaren verstreken, dit is de reden waarom ze niet meer terug te halen zijn. 

De contracten uit het jaar 2013 en 2016 heb ik zojuist via de post naar jou verstuurd! Het jaar 2015 is niet terug vinden in het systeem. Hier heb ik handmatig een bevestiging van gemaakt, deze heb je via een email ontvangen! 

Mocht je nog andere vragen hebben dan ben ik er altijd om je verder te helpen! :grinning:

Hey evy ik ben al klant sinds 2011 oktober, alleen was is ik 2011-2015 via een telefoonzaak. Alleen bestaat die niet meer of is van eigenaar verandert ! 
 

hoe kom ik dan nog aan me oude contracten !

 

gr. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mardic 

Als je je abonnementen via een externe partij hebt afgesloten dan kunnen wij die contracten niet opvragen. Als die telefoonzaak niet meer bestaat dan kunnen wij de contracten ook niet opvragen. Excuses voor het ongemak!

Goedenavond,

 

graag zou ik mijn contracten ontvangen. Van 2012 tot en met 2018. Alvast bedankt! Groet, Lisa 

Reputatie 6

Hi @LisavanP 

Je kan contracten heel simpel opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.Hopelijk kom je zo verder! :smile: Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Dankje!!

Hi @LisavanP 

Je kan contracten heel simpel opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.Hopelijk kom je zo verder! :smile: Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Hoi Evy, ik heb het dezelfde dag verstuurd en nog niks van jullie gehoord. Hoelang duurt het nog? Gr Lisa 

Reputatie 7
Badge +14

@Evy behandeld die aanvragen niet. Daar is een backoffice voor. Maar inderdaad, na een week of 3 mag je toch wel iets horen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LisavanP 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Goedemorgen,

 

ik zou graag mijn contract van 2014 willen hebben, kunt u deze toesturen per mail of per post?

 

alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Chantalkw 

Je kan contracten heel eenvoudig opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.

Voor nu wens ik je een mooie dag toe! 

Reageer