Beantwoord

Contract opvragen

  • 20 January 2019
  • 41 reacties
  • 3479 Bekeken

hallo,

ik wil graag al mijn contracten via tmobile opvragen.
Voor mijn administratie

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 9 August 2020, 10:50

Bekijk origineel

41 reacties

Reputatie 2

Is er ook een mogelijkheid om een bewerkbaar formulier te sturen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @destugge 

Je kan contracten opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.

Ik hoop dat je  zo verder komt!

Reputatie 2

Dan graag alles vanaf 2014 aub.

mvg

Reputatie 7
Badge +9

Hi @destugge 

Contracten die ouder zijn dan 7 jaar worden automatisch verwijderd van het systeem. Het is dus niet mogelijk om een contract van 2006 op te vragen. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reputatie 2

zou graag een copy van mijn contracten hebben vanaf het begin van mijn abonnement,waarschijnlijk 2006

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Faat89 

Ik heb gereageerd op je privebericht. 

@Hajar  ik heb 18 dagen geleden een privebericht gestuurd. En tot op heden geen reactie. Ook van de desbetreffende afdeling geen reactie😔

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Faat89 

Ik heb gereageerd op je privebericht.

@Hajar  Tot op heden nog geen reactie gekregen van de afdeling.

@Hajar  Bedankt voor uw reactie.

Ik heb u een privebericht gestuurd met mijn gegevens. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Faat89 

Gaat het om contracten die zijn afgesloten via T-Mobile of via een externe partij zoals bijvoorbeeld Belsimpel? Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens maar kan niet met je mee kijken. Zou je kunnen aangeven om welke contracten het gaat dus welk jaar en mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Hallo,

 

Ik zou ook graag mijn oude contracten willen opvragen. Ik heb het bovenstaande formulier gebruikt en gemaild naar klachtenmanagement@tmobile.nl. Maar de mails komen niet aan. Ik krijg elke keer de emailtjes terug. Contact gehad met klantenservice en vervolgens gemaild naar service@tmobile.nl. Precies hetzelfde probleem. 

 

Kan iemand mij helpen van de desbetreffende afdeling? 

Alvast hartelijk bedankt!

Reputatie 7

Hoi @Han2020,

Ik zie terug dat mijn collega's je gisteren hebben geholpen en geadviseerd hebben om dit hier ook nog te posten, maar wij kunnen dit ook niet voor je bespoedigen. Mijn collega's hebben dit verder al goed opgepakt, dus het is afwachten of jouw contracten gevonden kunnen worden.

Als we iets anders voor je kunnen betekenen dan horen we het graag!

Goedenavond

Ik probeer al heel lang mijn contracten ontvangen maar dat is tot nu toe niet gelukt
Ik heb de contracten nodig vanaf 2010 tm 2021
Wilt u deze mij zsm opsturen  en of emailen
Ik heb dit een maand geleden ook al schriftelijk gedaan en geen enkele reactie ontvangen
Ik heb ze binnen een week echt nodig

Reputatie 7

Hoi @racv85,

In de reactie voor jou, van mijn collega Hajar, vind je het formulier wat je in kunt vullen voor dit verzoek. Mijn collega's gaan dan voor je aan de slag! Houd er rekening mee dat het druk kan zijn en dus een tijdje kan duren voor je reactie krijgt én dat sommige contracten ook verjaard kunnen zijn en dus niet meer op te graven zijn.

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben dan horen we het graag!

Hoi,

Graag zou ik alle contracten willen opvragen die ooit zijn afgesloten op mijn telefoonnummer.

Kunnen jullie mij hier misschien verder mee helpen?
 

Alvast bedankt,

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Chantalkw 

Je kan contracten heel eenvoudig opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.

Voor nu wens ik je een mooie dag toe! 

Goedemorgen,

 

ik zou graag mijn contract van 2014 willen hebben, kunt u deze toesturen per mail of per post?

 

alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LisavanP 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Reputatie 7
Badge +14

@Evy behandeld die aanvragen niet. Daar is een backoffice voor. Maar inderdaad, na een week of 3 mag je toch wel iets horen.

Hi @LisavanP 

Je kan contracten heel simpel opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.Hopelijk kom je zo verder! :smile: Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Hoi Evy, ik heb het dezelfde dag verstuurd en nog niks van jullie gehoord. Hoelang duurt het nog? Gr Lisa 

Dankje!!

Reputatie 6

Hi @LisavanP 

Je kan contracten heel simpel opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.Hopelijk kom je zo verder! :smile: Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Goedenavond,

 

graag zou ik mijn contracten ontvangen. Van 2012 tot en met 2018. Alvast bedankt! Groet, Lisa 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mardic 

Als je je abonnementen via een externe partij hebt afgesloten dan kunnen wij die contracten niet opvragen. Als die telefoonzaak niet meer bestaat dan kunnen wij de contracten ook niet opvragen. Excuses voor het ongemak!

Reageer