Beantwoord

Contract opvragen

  • 20 January 2019
  • 41 reacties
  • 3472 Bekeken

hallo,

ik wil graag al mijn contracten via tmobile opvragen.
Voor mijn administratie

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 9 August 2020, 10:50

Bekijk origineel

41 reacties

Hoi @Evy,

 

Ze zijn binnen.

dank je wel!!

 

grt,

Bjorn

Reputatie 7

Hoi @racv85,

In de reactie voor jou, van mijn collega Hajar, vind je het formulier wat je in kunt vullen voor dit verzoek. Mijn collega's gaan dan voor je aan de slag! Houd er rekening mee dat het druk kan zijn en dus een tijdje kan duren voor je reactie krijgt én dat sommige contracten ook verjaard kunnen zijn en dus niet meer op te graven zijn.

Mocht je nog andere vragen voor ons hebben dan horen we het graag!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Chantalkw 

Je kan contracten heel eenvoudig opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.

Voor nu wens ik je een mooie dag toe! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Faat89 

Ik heb gereageerd op je privebericht. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LisavanP 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Dankje!!

Hallo,

 

Ik zou ook graag mijn oude contracten willen opvragen. Ik heb het bovenstaande formulier gebruikt en gemaild naar klachtenmanagement@tmobile.nl. Maar de mails komen niet aan. Ik krijg elke keer de emailtjes terug. Contact gehad met klantenservice en vervolgens gemaild naar service@tmobile.nl. Precies hetzelfde probleem. 

 

Kan iemand mij helpen van de desbetreffende afdeling? 

Alvast hartelijk bedankt!

@Hajar  ik heb 18 dagen geleden een privebericht gestuurd. En tot op heden geen reactie. Ook van de desbetreffende afdeling geen reactie😔

Hoi,

Ik zou graag mijn contract van 2015-2017 willen opvragen. Die van 2017 heb ik op de mail gekregen maar die van 2015 niet.

 

Vriendelijke groet,

 

Janneke

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Faat89 

Gaat het om contracten die zijn afgesloten via T-Mobile of via een externe partij zoals bijvoorbeeld Belsimpel? Ik heb momenteel geen toegang tot je gegevens maar kan niet met je mee kijken. Zou je kunnen aangeven om welke contracten het gaat dus welk jaar en mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Ik wil graag mijn oude contract opvragen van ong augustus 2016 tm augustus 2018.
alvast bedankt

@Hajar  Bedankt voor uw reactie.

Ik heb u een privebericht gestuurd met mijn gegevens. 

dag,

graag ontvang ik mijn contracten van 2012-2014, 2014-2016 en 2016-2018. ik heb de contracten in mijn mail, maar deze zijn beveiligd en ik weet niet (meer) wat de wachtwoorden zijn.

hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen.

 

alvast bedankt!

Reputatie 7

Hoi Janneke,

Zou je mij via een privébericht het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN van het contract/de contractant kunnen toesturen? Ik kan niets garanderen, maar met die gegevens kan en mag ik in ieder geval verder kijken!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Faat89 

Ik heb gereageerd op je privebericht.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @destugge 

Contracten die ouder zijn dan 7 jaar worden automatisch verwijderd van het systeem. Het is dus niet mogelijk om een contract van 2006 op te vragen. 

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Reputatie 2

Dan graag alles vanaf 2014 aub.

mvg

Reputatie 7
Hoi @vantiy1994,

Ik heb reactie van mijn collega's gekregen! Ik moet eerlijk aan jou doorgeven dat het contract niet meer terug te vinden is in onze systemen. Ik kan het je dus niet toesturen!

Goedenavond,

 

graag zou ik mijn contracten ontvangen. Van 2012 tot en met 2018. Alvast bedankt! Groet, Lisa 

Goedenavond

Ik probeer al heel lang mijn contracten ontvangen maar dat is tot nu toe niet gelukt
Ik heb de contracten nodig vanaf 2010 tm 2021
Wilt u deze mij zsm opsturen  en of emailen
Ik heb dit een maand geleden ook al schriftelijk gedaan en geen enkele reactie ontvangen
Ik heb ze binnen een week echt nodig

Reputatie 7
Hoi Vanity1994,

Ik heb meteen even voor jou gezocht, maar kon alleen twee nog oudere contracten van je vinden. Ik zie wel dat je van 2016 t/m 2018 een abonnement had, dus ik heb het contract opgevraagd via de betreffende afdeling. Ik kan niet garanderen dat zij hem kunnen terugvinden, maar in veel gevallen lukt dit wel. Het opvragen van een contract kan 4 tot 8 werkdagen duren.

Je hoort van mij zodra ik meer weet!
Reputatie 7
Badge +9

Hi @destugge 

Je kan contracten opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.

Ik hoop dat je  zo verder komt!

Reputatie 2

Is er ook een mogelijkheid om een bewerkbaar formulier te sturen?

Reputatie 6

Hi @bjornbon

Dit heb ik gelijk voor je geregeld en zijn zojuist via de post naar jouw huisadres gestuurd. Laat je het even weten als je ze hebt ontvangen? :grinning:

Als ik je nog ergens anders bij kan helpen dan weet je me te vinden!

Beste T-Mobile,

 

Ik wil graag mijn oude contracten opvragen uit 2013 en 2015.

 

Groet,

Denise 

Reageer