Beantwoord

contract overname waardeloos!

• 26 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

Ben ik de enige die zoveel problemen heeft met contract overname? Mijn contract staat nu nog op mijn moeders naam maar omdat ik de telefoon gebruik en betaal wil ik en mijn moeder dat het contract op mijn naam komt nu heb ik mijn formulieren over de post en over de mail gestuurd en allebei NIET aangekomen. Iemand nog meer ervaring mee? Loop er nu al 6 weken mee..
icon

Beste antwoord door Tom 16 september 2014, 11:38

Ha Kimberley,

Ik heb de contractovername bij deze voor je uitgevoerd. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Ha Kimberley,

Ik heb de contractovername bij deze voor je uitgevoerd. 🙂
Reputatie 5
Dag MisZKimberlyy ik kan mij je reactie voorstellen! Erg vervelend dat je tevergeefs de documenten telkens opstuurt. Ik wil dit daarom persoonlijk voor je oplossen. Ik stuur je via een PB het mailadres waarop je mij kunt bereiken. Wanneer ik de documenten van jou heb ontvangen zal ik de overname direct uitvoeren. Check dus even je inbox! 🙂
Waardeloos dit! ik heb nu totaal 3 keer mijn gegevens opgestuurd en nog steeds heeft T-Mobile NIETS ontvangen. Bagger service!
Reputatie 6
Hallo Kimberly,

Vervelend dat de gegevens niet aangekomen zijn. Ik zie dat je hierover contact hebt gehad met onze klantenservice en opnieuw de gegevens gaat opsturen zodat wij dit alsnog voor je in orde kunnen maken.

Reageer