Beantwoord

Contract per e-mail ontvangen van T-Mobile

Hallo kan het kloppen dat t-mobile deze email stuurt?

T

Beste R.S. Vliet,

Wat leuk dat je klant bent geworden, welkom!

In de bijlage van deze e-mail vind je het T-Mobile contract dat je in de T-Mobile Shop hebt aangevraagd, en onze Algemene Voorwaarden. De bijlage is beveiligd met een wachtwoord, namelijk jouw eigen postcode. Je kunt deze intypen als ‘1234AB’, dus zonder spatie en met hoofdletters.

Zodra jouw contract is geactiveerd, kun je op My T-Mobile alle informatie zien over jouw abonnement en bundels. Ook kun je daar je facturen raadplegen, bundels aanpassen én je aanmelden voor T-Mobile Extra.
Bekijk daarnaast het tarievenoverzicht op t-mobile.nl/tarieven, met het overzicht van o.a. kosten voor bellen in het buitenland en andere T-Mobile diensten.

Heb je nog vragen? Vind je antwoord dan snel op t-mobile.nl/klantenservice. Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groeten,
Martin Knauer
Directeur T-Mobile Consumer

>O< Getest als beste netwerk van Nederland

Bereik ons:

Wat vind je van deze e‑mail?

FB TW FO LF
++ --

My T-Mobile Gegevens wijzigen Afmelden

********************************************************************************

N.B.: op (de inhoud van) deze e-mail is een DISCLAIMER met belangrijke VOORBEHOUDEN van toepassing: zie http://www.t-mobile.nl/disclaimer
icon

Beste antwoord door Thalina 13 april 2017, 09:37

Hoi allemaal,

Goed om te zien dat jullie zo oplettend zijn en niet zomaar alles vertrouwen! Wij kregen van meerdere klanten vragen over de e-mail. We hebben daarom gelijk navraag gedaan. Het blijkt dat klanten die eerder nooit hun contract per mail hebben ontvangen, nu alsnog een e-mail hebben ontvangen met hun contract. Het kan zijn dat jouw contract al even loopt en dat je deze e-mail alsnog hebt ontvangen. De e-mail met het contract is dus gewoon te vertrouwen. Je kunt eventueel ook altijd jouw contract terugvinden op My T-Mobile > Mijn abonnement > Huidig. Sorry voor de verwarring die dit heeft veroorzaakt! Goed dat jullie hierover aan de bel hebben getrokken, we gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen!
Bekijk origineel

15 reacties

Ik heb vanmorgen 2x bovengenoemde mail gehad. Mijn gevoel zegt dat dit niet bij jullie vandaan komt aangezien ik het contract al in de shop heb ontvangen. Maar vreemd is het wel.
Heb ook eens eerder een email gehad en toen ben ik op Google gaan zoeken naar de naam onderaan de brief en toen bleek dat het om een phisingmail ging dus vandaar deze vraag.
Reputatie 6
Badge +17
Dit lijkt echt. Van welke afzender kreeg je deze e-mail?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Robert en PeeJeeM,

Het lijkt erop dat de e-mail van ons afkomstig is. Je ontvangt van ons namelijk ook een contractbevestiging per e-mail. Van welke afzender kreeg je deze e-mail? Zou je ook screenshot kunnen plaatsen van de e-mail? Dan kunnen wij bevestigen of de e-mail echt is.
onder de aanhef
Bovenkant.
Afzender is webshop@t-mobile.nl. Ik heb niet op de .pdf's geklikt en ook geen links gevolgd. Ben zelf naar my t-mobile gegaan. Daar stond mijn huidige contract nog goed. Dit is ook nog lang niet verlopen. Lijkt me phising?
Reputatie 6
Badge +17
Het lijkt hartstikke echt. Als je met de muis over een linkje gaat, kun je links/rechts-onderin je browser zien waar die link naar toe gaat, dan kun je het zien als het phishing betreft of niet.
Misschien is je contract automatisch verlengt? Een T-Mobile medewerker kan dit ook in hun systeem zien.

Groet,
Het lijkt echt ja. Maar mij contract is pas volgend jaar verlengbaar. In mijn gegevens staat het huidige contract nog gewoon hetzelfde. Die gegevens zouden dan toch ook moeten zijn gewijzigd? Het lijkt me nogmaals of een geraffineerde poging tot phising of een fout aan de kant van T-mobile.
link lijkt wel naar de t-mobile site te gaan. Maar ik heb niets besteld of verlengd en het feit dat andere klanten dit mailtje ook krijgen terwijl ze het niet verwachten is verdacht.
Reputatie 6
Badge +17
Het kan best een administratieve fout van T-Mobile zijn. Als je eventjes geduld hebt, dan reageert een T-Mobile medewerker 😉
Heb even met ze gechat. Vermoedelijk een systeemfout. Bedankt iedereen vd hulp.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi allemaal,

Goed om te zien dat jullie zo oplettend zijn en niet zomaar alles vertrouwen! Wij kregen van meerdere klanten vragen over de e-mail. We hebben daarom gelijk navraag gedaan. Het blijkt dat klanten die eerder nooit hun contract per mail hebben ontvangen, nu alsnog een e-mail hebben ontvangen met hun contract. Het kan zijn dat jouw contract al even loopt en dat je deze e-mail alsnog hebt ontvangen. De e-mail met het contract is dus gewoon te vertrouwen. Je kunt eventueel ook altijd jouw contract terugvinden op My T-Mobile > Mijn abonnement > Huidig. Sorry voor de verwarring die dit heeft veroorzaakt! Goed dat jullie hierover aan de bel hebben getrokken, we gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen!
Ok. Dank je Thalina. Ik had overigens toentertijd wel gewoon mijn contract per e-mail gehad. Maar goed. Duidelijk. En bedankt voor de uitleg. 😃
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Groover,

Bedankt voor de aanvullende informatie! Ik heb het gelijk nog even doorgegeven aan de afdeling die dit aan het uitzoeken is. Geen dank, jij bedankt voor het aankaarten!

Voor nu een fijn weekend toegewenst en als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer