Contract verlengd door een SPOOK

• 12 mei 2011
  • 3 reacties
  • 254 Bekeken

Beste Mensen,

Op dit moment ben ik heel erg

doordat er door t mobile beweert word dat mijn contract door mij is verlengd met een jaar

In januari 2010 heb ik een abonnement afgesloten via studentmobiel met een BB. Mijn contract is verlopen op 4-1-2011 en ik heb het wegens omstandigheden niet opgezegd met de veronderstelling dat ik 1 maand opzegtermijn heb. Daar ik nu enorm slecht bereik heb met Tmobile liep k de tmobile store in om na te gaan hoe de opzegging in zijn werk gaat. Verteld de medewerker me dat ik het onlangs met een jaar heb verlengd ik zeg nou ik heb dat niet gedaan ja hoor in feb via de telefoon nou SCHIET MIJ MAAR LEKKKK.

Maar wij kunnen niets voor u doen zijn vervolgens hun woorden u heeft dit zelf gedaan en wilde geen telefoon erbij

.

Ik laat het hier niet bij zitten, ik zal cker een klachtenbrief versturen en eis het zogenoemde telefoongesprek te verrifieren aangezien ze het opnemen voor verbetering van hun service.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
@shivainy
Op 11 februari is je contract bij T-Mobile vernieuwd, hiervan heb je ook een schriftelijke bevestiging ontvangen, wanneer je deze vernieuwing had willen annuleren had je dit binnen 7 dagen kunnen doen. Ik kan nu helaas niets meer voor je betekenen.
Hallo Esther,

Het is onmogelijk wat jij hier uitlegd wat ik heb precies dezelfde gevallen gevonden hier op het forum ik heb geen bevestigingsbrief ontvangen. Nu is het mijn woord tegenover die van Tmobile. Ik vind het heel erg onredelijk zoals ik al zei precies hetzelfde geval is beschreven door iemand anders vorige maand. En die had ook geen bevestigingsbrief ontvangen en het is op precies dezelfde manier beschreven als wat mij nu overkomt. Ik neem toch niet voor niets een jaar abonnement om het vervolgens te verlengen. En daarom zal ik alles doen wat in mijn vermogen ligt om dit uit te zoeken zo stel ik hier alvast de vraag hoe ik het geheten plaats gevonden gesprek volgens jullie kan beluisteren. Ten 2e jullie willen natuurlijk ook jullie baan behouden en de genoemde targets halen dus kunnen jullie lekker de klant verlengen en geen brief versturen en vervolgens deze onzin hier komen uitkraaien u had moeten reageren. Ten 3e is wel heel toevallig dat meerdere mensen deze ervaring hebben. Ook al moet ik naar Kassa of de ombudsman ik zal alles en dan ook alles in werking stellen. Zo ga je niet met je klanten om! Nog erbij heb ik meerdere contracten op mijn naam staan dus om het geld gaat het niet maar om de principe!!!!
uiteindelijk is het goedgekomen en is het contract beeindigd.!!