Vraag

Contract zoeken

Reputatie 2
Waarom heeft t-mobile een een week nodig om een niet bestaand contract te zoeken.

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
@koos59
Ik kan je geen andere informatie geven dan je al van T-Mobile Klantenservice hebt ontvangen. Mijn collega van T-Mobile Klantenservice heeft afgelopen maandag met je afgesproken dat ze contact met je opneemt zodra ze een reactie van GSMweb.nl heeft ontvangen.
Reputatie 2
Klopt en woensdag bevestigde je collega dat er uiterlijk op de 11e vandaag dus teruggebeld zou worden. Vandaag was dat weer als er iets te melden is. Kortom zolang t-mobile niets van zich laat horen zit ik door waarschijnlijk (ik ga er vooralsnog vanuit dat dit geen slinkse truuk is) een administratieve fout opgescheept met een contract wat ik niet wil en niet afgesloten heb. Het nakijken of ik klant ben bij gsmweb koste mij 5 minuten gewoon even klantenservice bellen, dus ik zie eerlijk gezegd het probleem niet zo.

Overigens bij het contact maandag werd ook gezegd deze week wat woensdag bevestigd werd met een uiterlijke datum.
Reputatie 5
@koos59

Zoals mijn collega al aangeeft wachten wij op informatie die vanuit GSMweb.nl naar ons toe moet komen. Tot op heden hebben wij deze informatie nog niet ontvangen en is het dus ook nog niet mogelijk om de juiste informatie aan jou door te geven. Zodra de informatie er is zal er contact met je worden opgenomen om het probleem dat je ervaart af te handelen.