Vraag

Contractnaam verkeerd


Mijn contractnaam is verkeerd. Ik heb twee jaar geleden een abonnement afgesloten met T-Mobile en nu blijkt mijn contractnaam verkeerd te zijn. Het rekeningnummer staat wel op de goede naam, maar het contract niet. Hierdoor kan ik mijn abonnement nu niet verlengen. Wat kan ik nu het beste doen?
(ik weet over de contract overname regeling, maar deze kost 15 euro, dus als er een andere oplossing is, dan sta ik daar voor open ;))

1 reactie

Reputatie 5
@Maris12
Is alleen de contractnaam, achternaam, verkeerd of verder ook de geboortedatum etc?

De meeste providers doen een telefonische wijziging als het om 2 letters gaat.
Gaat het om meer letters dan kun je dit schriftelijk doorgeven met een kopie van je legitimatie. Wellicht kan je met een geldige legitimatie het ook wijzigen in een T-Shop en daar de verlenging daarna aanvragen.

Staat nog meer gegevens niet goed of staat het contract op iemands anders naam dan dien je contractovername te doen.

Reageer