Vraag

contractovername

hallo t-mobile,
ik heb een tijd geleden een aanvraag tot contractovername aangevraagd, maar hier is volgens mij nog niets mee gedaan. Na de mail gestuurd te hebben, inclusief alle bijlagen, werd ik gebeld door iemand van t-mobile die bevestigde dat de mail binnen was gekomen, dat alles compleet was en dat de aanvraag naar het bureau is gestuurd dat gaat over dit soort zaken. Een dag later kreeg ik een mail waarin stond dat de aanvraag niet behandeld kon worden, omdat er bijlagen misten terwijl de dag ervoor nog bevestigd werd dat alles in orde was. Ik heb de aanvraag inclusief alle bijlagen nog maar een keer verstuurd in de hoop dat er nu wel iets mee gedaan wordt. Eerder heb ik ook al een brief gestuurd met alles erin, maar deze is nooit aangekomen. Ondertussen ben ik wel al een aantal maanden verder en zou nu wel een keer geholpen willen worden. Mijn vraag is dus: is de aanvraag al binnengekomen en wordt hier al iets mee gedaan en hoe lang kan het nog gaan duren?

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi Sander,

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Onze excuses voor de vertraging. Alle documenten zijn inmiddels ontvangen en in behandeling genomen door onze collega's. Zodra er meer informatie nodig is van jou of als het is afgerond zullen onze collega's contact met je opnemen of een bevestiging sturen.

Mocht je in tussentijd nog vragen hebben laat het ons weten. We staan je graag te woord!

Reageer