Contractovername

• 17 april 2021
  • 5 reacties
  • 24 Bekeken

Abonnement staat al jaren op naam van mijn zoon, ik betaal al jaren de maandelijkse kosten, nu wil ik verlengen en ander toestel, moet eerst de abonnementsperiode voorbij zijn, 9-8-2021, Terwijl ik wel n mail van t-mobile heb gehad dat ik wel kan verlengen, maar even gegevens omzetten, in deze computertijd is voor t-mobile te moeilijk. Dus stap na 16 jr over op een andere provider 👍

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Johan1961 

Je kan je abonnement al verlengen 4 maanden vóór de einddatum, het toestel ontvang je alvast eerder indien op voorraad en je nieuwe abonnement gaat dan in op ~10 augustus.

Hier kan je een contractovername aanvragen.

Als ik contractovername invul, krijg ik als melding, dat dit niet kan, ivm met lopend contract, vandaag 35 minuten met T mobile aan de telefoon gehangen, kunnen me pad helpen na einde contract datum, daarna nieuw abonnement afsluiten en contract overzetten, zit dan 2 weken zonder mobiel, wat onmogelijk is voor me werk en me gezin 👍

Reputatie 7
Badge +19

Ah je hebt gelijk, voor contractovername moet het contract zijn afgelopen (maandelijks opzegbaar dus).

Tegenwoordig kan alles online geregeld worden, maar n contract overzetten, nee dat is nog te moeilijk voor t-mobile, zou alle werknemers terug sturen naar computercursus, misschien dat t voor hun klanten dan iets aangenamer wordt om klant te blijven 👍

Reputatie 7
Badge +19

Overzetten kan ook gewoon online alleen je moet wel voldoen aan alle voorwaarden.

Reageer