Beantwoord

Coulance na vernieuwing

  • 1 april 2016
  • 2 reacties
  • 243 Bekeken

Het best geteste netwerk...ok, maar coulance: vergeet het maar!
Inmiddels 5 jaar vaste en (tot heden) tevreden klant. Na een aantal jaren met mobiel en abonnement ben ik afgelopen jaar overgestapt op sim-only kaart. Ook naar tevredenheid. Kreeg keurig de gelegenheid om voor afloop daarvan (mei a.s.) te verlengen. Heb ik in februari gedaan. Ga binnenkort naar buitenland en wilde niet te lang wachten. Dom,dom dom. Inmiddels functioneert mijn mobiel niet meer goed. Dus, ik bel klantenservice en bespreek de mogelijkheid om de inmiddels afgesproken verlenging om te zetten in een heus echt nieuw abonnement met nieuwe mobiel. Antwoord: kan niet, mag niet, wil niet! Waarom: de twee weken "bedenktermijn" zijn om en er is geen oplossing. Ik moet zeggen dat de meneer aan de telefoon zijn best heeft gedaan, maar kreeg telkens van "hogerhand"te horen: kan niet, mag niet, wil niet....

Ik snap dat niet.... er bestaat toch ook iets als coulance en maatwerk? Laat je een klant lopen die een duurder abonnement wil afsluiten? Ja T-mobile kennelijk wel. Nouja T-mobile, die klant ben je dus kwijt.
icon

Beste antwoord door rial 3 april 2016, 13:20

Heb je een Stel Samen & Stel Bij Sim Only, lees dan onderstaande link ff door.

https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/24618
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge
Ik snap dat niet.... er bestaat toch ook iets als coulance en maatwerk?

Inmiddels zijn we ongeveer plusminus een week of 6 verder.
Tip...koop een nieuwe mobiel los (simlockvrij Nederlands model),
T-Mobile sim erin en gaan.
Reputatie 2
Badge
Heb je een Stel Samen & Stel Bij Sim Only, lees dan onderstaande link ff door.

https://service.t-mobile.nl/app/persoonlijk/answers/detail/a_id/24618

Reageer