Beantwoord

Crisis situatie, 70 euro boven bundel gebeld, 0 begrip of coulance van klantenservice

  • 28 maart 2020
  • 1 reactie
  • 521 Bekeken

Ik weet niet of dit nou echt een vraag is of vooral een klacht, maar ik wil in ieder geval mijn ei kwijt.

Mede dankzij de corana gekt in de maatschappij is er bij ons thuis deze week een behoorlijke crisis situatie ontstaan. Daardoor heb ik voor ruim 70 euro buiten m’n bundel gebeld. Zojuist gebeld met de klantenservice of er een mogelijkheid is om deze minuten met terugwerkende kracht uit een nieuwe bundel te nemen. Reactie van de mevrouw aan de telefoon toonden werkelijk geen enkele vorm van begrip of compassie. De “tip” die ik kreeg is dat ik aan het begin van deze crisisperiode m’n bundel had moeten verhogen :angry: . Echt onvoorstelbaar dat mensen (of bedrijven) zelfs in deze tijden zo rigide menen te moeten blijven.

icon

Beste antwoord door Hajar 28 maart 2020, 11:38

Hi @Boogieman14 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Boogieman14 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Reageer