Beantwoord

De maand des onheils met een Nexus 6 + T-mobile

  • 26 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 190 Bekeken

Als eerste heb ik een Nexus 6 (een google phone) waarmee ik normaliter aardig uit de voeten kom.
Helaas is Augustus de probleem maand van het jaar!

Als eerste begon het heibel op 3 augustus waarbij ik een volle week geen service had.
T-Mobile wist hier niets van af, niet in de winkel, noch de klantenservice.
Uiteindelijk bleek het wereldwijd een probleem te zijn in de samenwerking van T-Mobile en Google.
Met het probleem op vakantie gegaan, zelf na veel moeite softwarematig een deelswerkende oplossing werkende gekregen.

Nu is het weer feest met onbereikbaarheid. Natuurlijk kunnen er problemen ontstaan, maar meer dan een week onbereikbaar/deels bereikbaar en een klantenservice welke het zelfde riedeltje afdraait. Een "specialist" die na een volle week pas terug beld, met de vraag of ik nog problemen ondervondt (nadat ik het zelf "opgelost" had) en dan nu weer een klantenservice die mij een standaard verhaal verteld terwijl ik overduidelijk een klacht heb.

Ik overweeg enorm om na m'n contract eens elders te gaan kijken, aangezien de klantenservice en service van T-Mobile enorme steken heeft laten vallen. Natuurlijk ben ik soms vriendelijk te woord gestaan en hebben mensen met mij meegedacht, alleen op het einde van de rit zit ik met problemen en komt de rekening gewoon op de mat voor een maand waarin ik een week lang gezeik heb gehad....

Is er dan niemand bij de klantenservice die wel iets voor mij kan betekenen, al is het maar een gebaar van compassie?

Ik overwoog dit te posten in de storingen sectie, maar aangezien het toch voornamelijk om de klantenservice draait, hoort het hier beter thuis.
icon

Beste antwoord door Artilux 27 augustus 2016, 10:20

Helaas is het onmogelijk om een post te verwijderen, dus hier het vervolg:

Na slechte service over de telefoon, nogmaals geprobeerd via de chat.
Hier ben ik wel goed te woord gestaan en hebben we samen naar een oplossing gekeken.

T-Mobile heeft het uiteindelijk netjes afgehandeld.
Bekijk origineel

2 reacties

Helaas is het onmogelijk om een post te verwijderen, dus hier het vervolg:

Na slechte service over de telefoon, nogmaals geprobeerd via de chat.
Hier ben ik wel goed te woord gestaan en hebben we samen naar een oplossing gekeken.

T-Mobile heeft het uiteindelijk netjes afgehandeld.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Artilux,

Ik ben blij om te lezen dat je er samen uit bent gekomen met onze vriendelijke collega's van de chat. Top!

Als je in de toekomst weer vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we dat natuurlijk graag van je.

Voor nu wens ik je nog een fijn weekend toe. 🙂

Reageer