Defect toestel

• 2 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 913 Bekeken

Heel teleurstellend van t-mobile. Zodra de contacten zijn afgelopen van mij en thuis gaan we met zijn allen overstappen. Tot nu toe nooit problemen gehad, maar vanaf maart wordt de probleem niet opgelost.
Vanaf maart heb ik S10+ genomen. Merkte al binnen paar dagen dat mensen mij niet hoorden. Vrij snel ben ik binnen paar dagen naar tmobile geweest om te vertellen dat mensen mij aan de telefoon niet horen. Vanaf de eerste dag gaf ik al aan mensen horen mij wel via oordopjes/microfoon, maar niet via de telefoon zelf. (beetje gek dat het aan verbinding kan zitten). Medewerker aan de balie heeft mijn toestel nagekeken en zei het kan aan je 4G zitten. Hij heeft de 4G uitgezet en gaf aan kijk het maar aan. Prima tijdje aangekeken, maar toestel werkt nog steeds niet. Dus ben ik weer terug gegaan. Nu zegt de medewerker zelf oh het kan aan de simkaart liggen we veranderen de simkaart. Nou weer een tijdje aangekeken en het probleem blijft aanhouden. Weer terug naar de winkel... medewerker geeft aan dit probleem zien we vaker en je toestel moeten we op sturen, kan een defect in de microfoon zitten. Tel wordt opgestuurd en na 1 week heb ik toestel terug. Controleurs geven aan wij ondervinden tijdens moment opname geen defect. Probleem kan echter bij verbinding liggen dus bij tmobile zelf. Dus weer tijd aangekeken en nog steeds problemen. Weer terug en wordt er gezegd tel moeten we weer opsturen. Prima weer de tel opgestuurd en na 1 week weer mijn toestel terug. Ik krijg weer het zelfde antwoord dat het probleem bij tmobile ligt en niet aan de toestel... Ik kijk het weer aan en ervaar nog steeds problemen. Weer terug naar de winkel en tmobile zet onderzoek in naar de verbindingen. Uit test blijkt GEEN problemen te zijn.. verbaasd mij niet, omdat ik al vanaf dag 1 aangeef dat ik via oordopjes/microfoon kan communiceren, maar normaal bellen verstaan ze mij niet. Tmobile geeft aan nog 1 keer op te sturen. Nog voor de 3de keer opgestuurd en nu krijg je te horen oh we merken dat toch je moederbord defect was.... en dat had ik dus vanaf de eerste dag dat ik een ''NIEUW'' Toestel van tmobile heb gehad. In die tussentijd heel vaak met tmobile gebeld. Toestel weer terug gehad, maar dit keer blijft de toestel steeds vast zitten werkt niet optimaal. Ik heb videos en filmpjes van gemaakt. Uiteindelijk gaf tmobile telefonisch aan dat ik recht had op een nieuw toestel. Ga je naar de winkel en geeft een collega aan idd je hebt recht op een nieuw toestel. Ze zegt je rkrijgt een refurbished toestel. Ik vraag wat is dat een gebruikte toestel? Geeft de medewerker aan nee is rechtstreeks vanuit de fabrikant alleen niet verpakt. Uiteindelijk zie ik op internet dat refurbished een gebruikte toestel is en is na gekeken door de experts. Ik krijg vanaf dag 1 een defecte toestel van tmobile!!!! en daarin ruil ben ik 6 maanden verder waarbij ze uiteindelijk de probleem ondervinden en nog steeds niet wordt opgelost. Ik krijg een gebruikte toestel voor terug. Mijn oude toestel had nog een originele seal op scherm krijg ik gebruikte toestel terug!!! Medewerkers van tmobile hadden over dat ik geld terug zou krijgen vanaf dag 1 dus vanaf maart en dat ik daarvoor door de desbetreffende collega zou gebeld worden, maar hoor maar niks. Constant bel je tmobile terug en je krijgt het antwoord steeds we gaan een mail sturen en wordt je gebeld. Nog steeds niets gehoord!!!

Enorme oplichterij dit van tmobile. Je krijgt een defecte toestel!!! Uiteindelijk na 6 maanden kunnen ze de defect ondervinden en krijg je een gebruikte toestel weer terug. Terwijl ze hard tegen je liegen dat je een nieuw toestel krijgt en een refurbished geen gebruikt toestel is!!!!!!!!!! Ik wil een oplossing!. Constant zelfde gezeik van de klantenservice ja we kunnen niks betekenen en ze kunnen alleen mailen, waarvan je niks hoor!

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hallo @zulfikare

Echt bizar dit van de klantenservice. Zulk personeel kan beter ontslagen worden, Ik ben ook maar een mede klant en neem ook mijn diensten van T-mobile op dit moment alleen een sim only.

Al het personeel is gelukkig niet zo ik hoop dat je er gauw uitkomt en doe wat volgens jou het beste is!
Je hebt recht op een nieuw toestel of recht op dat de de overeenkomst wordt ontbonden en je geld terug. Wellicht heb je ook nog recht op een schadevergoeding vanwege een wanprestatie van tmobile.
Wat tmobile ook beweert, met een refurbished toestel hoef je geen genoegen te nemen. Daar zijn al rechtzaken over geweest.
Je moet tmobile in gebreke stellen en dat ze binnen twee weken een nieuw toestel leveren of dat je anders de koopovereenkomst ontbindt.
Meer informatie kan je vinden bij consuwijzer.
Als je een rechtbijstand hebt die inschakelen, dan gaat tmobile zo op haar knieën.
Succes met de strijd!
@Hakuin dank voor je bericht fijn van je advies. Zo iets had ik ook gelezen en heb naar tmobile gebeld en een collega zei dat ik helemaal niets mee kon winnen. Ik ga er achterna! Super bedankt!
https://blog.iusmentis.com/2016/07/13/apple-mag-defecte-iphones-vervangen-refurbished-toestellen/
En zo kan nog meer voorbeelden op internet vinden.
@David is wel fijn als je hierop wat kan zeggen. Ik zag de topics steers niet vandaar dat ik meerder heb aangemaakt en kon ze niet verwijderen

Reageer