Beantwoord

Diensten mobiel internet op factuur

• 7 december 2016
  • 2 reacties
  • 367 Bekeken

Hoe krijg ik een T-Mobile te spreken? Ik wordt steeds door menu's geleid met als uiteindelijke uitkomst dat de verbinding wordt verbroken!! Heb nu al meerdere malen gebeld zonder succes! Dit is toch te gek voor woorden, ben al zolang klant en vindt dit een heel irritante ontwikkeling! Probeert T - Mobile nu kosten voor personeel te besparen door klanten maar zoveel mogelijk door ondoordringbare menu's te sturen! Ik ben he oneens met een factuur, maar kan maar geen medewerker kan spreken om dit te laten corrigeren!!
icon

Beste antwoord door Issam 8 december 2016, 11:50

Hallo Bplayer,

We helpen je graag verder zoals Poco-Loco aangaf. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken naar je laatste factuur. Hierop zie ik kosten voor het gebruik van diensten mobiel internet. Ik vermoed dat je ontevredenheid is ontstaan na het zien van deze kosten? Als dit inderdaad het geval is dan wil ik je vragen om even de tijd te nemen om dit topic door te lezen. Hier vind je alle informatie over diensten mobiel internet.

Mocht je vraag ergens anders over gaan dan horen we het graag van je. We voorzien je namelijk graag van de benodigde informatie om de situatie te verduidelijken. Ik ben erg benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

2 reacties

Na 8 uur wordt dat sowieso moeilijk, maar ik zou persoonlijk de chat morgen proberen. Gratis, wel een wachttijd, maar iets wat je gewoon open kan laten staan totdat je een medewerker te spreken krijgt.

Je zou mogelijk nog via een moderator op dit forum contact kunnen leggen, maar die pakken topics pas tussen de 24 tot 48 uur op... Dus dan zal je even geduld moeten hebben.
Reputatie 6
Badge +16
Hallo Bplayer,

We helpen je graag verder zoals Poco-Loco aangaf. Ik ben daarom gelijk voor je gaan kijken naar je laatste factuur. Hierop zie ik kosten voor het gebruik van diensten mobiel internet. Ik vermoed dat je ontevredenheid is ontstaan na het zien van deze kosten? Als dit inderdaad het geval is dan wil ik je vragen om even de tijd te nemen om dit topic door te lezen. Hier vind je alle informatie over diensten mobiel internet.

Mocht je vraag ergens anders over gaan dan horen we het graag van je. We voorzien je namelijk graag van de benodigde informatie om de situatie te verduidelijken. Ik ben erg benieuwd naar je reactie!

Reageer