Beantwoord

Dubbel afgeschreven, hoe krijg ik het terug?

• 8 maart 2016
  • 3 reacties
  • 478 Bekeken

Hoi.

Nadat ik deze maand handmatig mijn telefoonrekening heb betaald is er vandaag toch een automatische incasso verricht. Kan die worden terug gedraaid?

Mvg

Kars
icon

Beste antwoord door Sam- 8 maart 2016, 16:16

Hi Kars,

Welkom op het forum! Leuk om je hier te zien. :)

Goed dat je dit bij ons navraagt. Ik zie inderdaad dat de betaling 2x bij ons is binnen gekomen. De snelste manier om het te veel betaalde bedrag terug te krijgen is door het automatisch geïncasseerde bedrag te storneren. Deze wordt dan binnen 2 werkdagen teruggestort op je rekening.

Om het geïncasseerde bedrag te laten storneren kan je inloggen op je internet bankieren of contact opnemen met de bank. Onze excuses dat de betalingen langs elkaar zijn gelopen.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Mocht je nog andere vragen hebben dan weet je ons te vinden. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Kars,

Welkom op het forum! Leuk om je hier te zien. :)

Goed dat je dit bij ons navraagt. Ik zie inderdaad dat de betaling 2x bij ons is binnen gekomen. De snelste manier om het te veel betaalde bedrag terug te krijgen is door het automatisch geïncasseerde bedrag te storneren. Deze wordt dan binnen 2 werkdagen teruggestort op je rekening.

Om het geïncasseerde bedrag te laten storneren kan je inloggen op je internet bankieren of contact opnemen met de bank. Onze excuses dat de betalingen langs elkaar zijn gelopen.

Ik hoop dat hiermee je vraag is beantwoord. Mocht je nog andere vragen hebben dan weet je ons te vinden. 🙂
Bij mij is vandaag hetzelfde gebeurd. Kan ik gewoon het bedrag terugboeken?

Groeten Evelien
Reputatie 7
Badge +20
Hey Evelien,

Ik zie dat je ook al jouw eigen topic hebt aangemaakt. Zou je in het vervolg bij één bericht per vraag kunnen houden? Meerdere keren dezelfde vraag stellen wordt als spammen gezien. Lees hier ook onze huisregels voor door.

Dit topic gaat op slot.