Beantwoord

e-mail adres van klantenservice

• 15 november 2018
  • 4 reacties
  • 1542 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Vanochtend een flinke chat-sessie gehad met T-Mobile. Helaas kon ik niet via de chat geholpen worden, en werd mij door de T-Mobile medewerker geadviseerd een e-mail te sturen. [een e-mail adres had ze niet voor me].

Nou kan ik echter met geen mogelijkheid een e-mail adres van de klantenservice achterhalen?!?!
icon

Beste antwoord door Folkert 15 november 2018, 12:23

Er is ook geen algemeen email adres, zie https://community.t-mobile.nl/klantenservice-430/email-adres-305560.

Maar je kunt je vraag hier stellen. Dit is een klant helpt klant forum maar indien nodig reageren de forum moderators ook en die kunnen heel veel voor je oplossen. Het is wel een openbaar forum dus laat geen privé gegevens achter, als het nodig is geven de moderators instructie hoe je die door kunt geven.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Er is ook geen algemeen email adres, zie https://community.t-mobile.nl/klantenservice-430/email-adres-305560.

Maar je kunt je vraag hier stellen. Dit is een klant helpt klant forum maar indien nodig reageren de forum moderators ook en die kunnen heel veel voor je oplossen. Het is wel een openbaar forum dus laat geen privé gegevens achter, als het nodig is geven de moderators instructie hoe je die door kunt geven.

Groet, Folkert
Hoi Folkert.
Het meisje van de chat [van T-Mobile zelf] heeft mij gezegd een e-mail te sturen, en nu blijkt er geen e-mail adres te bestaan? Dat op zich is al erg 😮 vreemd.

Min 'probleem' is dat er bij telefonische verlenging een korting is toegezegd, maar dat deze niet [met de huidige voorwaarden] automatisch gegeven kan worden.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi,

Het lijkt me het beste als je even een nieuw topic aanmaakt in de juiste categorie over jouw specifieke probleem. De forum moderators zullen dan zeker reageren. Dat gaat op volgorde van binnenkomst van de vragen.

Groet, Folkert
Opgelost!
[ik ben een nieuwe chat-sessie begonnen, waarin het probleem opgelost is]

Reageer