@robindemeijer
Via de Help & Support pagina op de T-Mobile website kun je je vraag stellen. Kies vervolgens het meest passende antwoord. Indien dat toch niet het antwoord op je vraag is, dan kun je je vraag doorsturen naar T-Mobile Klantenservice.
Wat is je vraag precies? Wellicht dat we je vraag op het Forum kunnen beantwoorden.
Fijn dat het probleem reeds opgelost is. Als je op klachtenformulier zoekt krijg je inderdaad geen werkende opties. Je dient specifiek op een onderwerp te zoeken. Vervolgens krijg je een aantal antwoorden. Hieruit kun je het meest passende antwoord selecteren. Als deze informatie je niet verder helpt is er de optie om je vraag door te sturen naar de T-Mobile Klantenservice.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.