Beantwoord

E-mail T-Mobile

• 27 december 2017
  • 7 reacties
  • 1054 Bekeken

Hi,

Ik heb in al mijn zoektochten op T-mobile's website geen e-mailadres gevonden waar ik mij met vragen of klachten tot kan richten, kan dat kloppen?

Groet en dank,

C. Cicek
icon

Beste antwoord door ShadowLea 28 december 2017, 00:14

Het is niet mogelijk zelf een email te sturen vanuit je eigen emailadres. Dit is om email-aanvallen te voorkomen.

De methode is een beetje omslachtig. Via https://www.t-mobile.nl/service kun je in 3 stappen selecteren waar je vraag of klacht over gaat. Bij stap 4 selecteer je dan "Mijn vraag staat er niet tussen". Vervolgens kun je iets lager klikken op "Ik Wil Mailen".

Dit brengt je naar het email contactformulier.

Overigens duurt het momenteel ongeveer 6 dagen alvorens je reactie krijgt.

Er is ook een actieve livechat beschikbaar vanaf 0900 op dezelfde pagina, hier kun je direct praten met een medewerker via een berichtvenster in je browser.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het is niet mogelijk zelf een email te sturen vanuit je eigen emailadres. Dit is om email-aanvallen te voorkomen.

De methode is een beetje omslachtig. Via https://www.t-mobile.nl/service kun je in 3 stappen selecteren waar je vraag of klacht over gaat. Bij stap 4 selecteer je dan "Mijn vraag staat er niet tussen". Vervolgens kun je iets lager klikken op "Ik Wil Mailen".

Dit brengt je naar het email contactformulier.

Overigens duurt het momenteel ongeveer 6 dagen alvorens je reactie krijgt.

Er is ook een actieve livechat beschikbaar vanaf 0900 op dezelfde pagina, hier kun je direct praten met een medewerker via een berichtvenster in je browser.
Reputatie 1
Niet bij alle onderwerpen werkt stap 4.
Mij is het niet gelukt om een email te sturen.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi klant_mobile!

Gaat jouw vraag over T-Mobile Thuis? Dan staat de optie om te mailen daar inderdaad niet tussen. Je kunt T-Mobile Thuis bereiken via de Community waar je je momenteel op bevindt en via Twitter en Facebook. Op deze kanalen kan je al jouw vragen en klachten kwijt, we helpen je graag!

Goedendag, sedert 1 maand heb ik 1 nieuw zakelijk contract afgesloten bij t-mobile, ik zou niet meer dan E 30 excl btw betalen maar de 1 e factuur is al E 69,39,  hoe kan dit:

r.vandeloo7711@gmail.com

Reputatie 6
Badge +12

Ik denk dit de aansluitkosten zijn en dat de eerste factuur meer dagen bevat dan 1 maand. Check even de details van de factuur.

Geachte ben al jaren klant dus lijkt me sterk

Reputatie 5
Badge +10

Je hebt het over een NIEUW abonnement.

Daar zitten aansluitkosten bij.

Heb je de factuur al nagekeken?

Reageer